Champions League 2015-2016

Janssen

Well-known member
Ja dat is wel een beetje de tendens. Die huilebalken van Atletico, nota bene de grootste viespeuken van Europa voorop in de pers.

Misschien moeten ze de hand in eigen boezem steken. Als Torres zijn koppie erbij houdt is er niks aan de hand want ze waren nauwelijks in de problemen. Van een ervaren spits mag je minimaal verwachten dat hij geen domme overtredingen in de middencirkel maakt.
 

Batigoal

Well-known member
Dachten we met DeftonesJP een aanwinst te krijgen van een ander forum, blijkt het gewoon een kloonaccount van Max te zijn.
 

Fregge

Well-known member
En dan ken je hem niet eens echt. Als je hem echt kent, tikt die je aan op Station Bijlmer ArenA.
 

U.G.

Well-known member
Nou, het is dus mooi gebleken dat Atletico duidelijk lievelingkindje nummer 1 is bij de media. De arbitrage gisteren wordt neergesabeld in L'equipe, Gazetta, The Guardian, Daily Mail, in heel Europa, met mirror voorop : http://www.mirror.co.uk/sport/row-zed/total-number-champions-league-red-7700489

Als Atletico naar de halve finale gaat met al die kaarten zullen ze denk ik met het reserve-elftal aan moeten komen....of worden die kaarten kwijtgescholden in de halve finale ?
 
Laatst bewerkt:

Janssen

Well-known member
De kop van Mirror is wel heel kortzichtig en kort door de bocht.

Zou het heel misschien kunnen dat er relatief meer overtredingen op Barcelona-spelers gemaakt worden en dat daar een heel voor de hand liggende verklaring voor is? Natuurlijk ook geen toeval dat Bayern de nummer 2 is.

Ik heb niet de moeite genomen het hele stuk te gelezen maar tenzij ze het terugrekenen naar gemiddeld aantal uitgedeelde kaarten per gemaakte overtreding is dit "onderzoekje" waardeloos.
 
Laatst bewerkt:

U.G.

Well-known member
Ik heb het helemaal niet gelezen :D

De rode kaarten destijds van van Persie en Motta, wat ik me zo voor de geest kan halen, waren onzin. Het geldt niet alleen voor Barcelona maar je kan gewoon aanvoelen dat sommige clubs qua arbitrage net iets te vaak aan het langste eind trekken.
 

Pascallovic

Well-known member
Nou, het is dus mooi gebleken dat Atletico duidelijk lievelingkindje nummer 1 is bij de media. De arbitrage gisteren wordt neergesabeld in L'equipe, Gazetta, The Guardian, Daily Mail, in heel Europa, met mirror voorop : http://www.mirror.co.uk/sport/row-zed/total-number-champions-league-red-7700489

Als Atletico naar de halve finale gaat met al die kaarten zullen ze denk ik met het reserve-elftal aan moeten komen....of worden die kaarten kwijtgescholden in de halve finale ?
Als alle kranten hetzelfde zien, dan zal er wellicht een kern van waarheid in zitten. Die cijfers van Mirror zijn opvallend, maar kan mij aan de andere kant ook niet herinneren dat een heel groot deel discutabele kaarten betroffen.
 

U.G.

Well-known member
Als alle kranten hetzelfde zien, dan zal er wellicht een kern van waarheid in zitten. Die cijfers van Mirror zijn opvallend, maar kan mij aan de andere kant ook niet herinneren dat een heel groot deel discutabele kaarten betroffen.

Er zaten er wel degelijk een paar discutabele bij, maar idd niet schrikbarend veel. Het is eerder hoe zij heel vaak wegkomen met bepaalde acties itt hun tegenstanders...ik zat gisteren naar Bayern te kijken, same shit.
 

Mario

Well-known member
Mooie 5e plaats :)

... al kan ik mij niet veel rode kaarten van de tegenstanders herinneren.
 

JMD

Well-known member
Nou, het is dus mooi gebleken dat Atletico duidelijk lievelingkindje nummer 1 is bij de media. De arbitrage gisteren wordt neergesabeld in L'equipe, Gazetta, The Guardian, Daily Mail, in heel Europa, met mirror voorop : http://www.mirror.co.uk/sport/row-zed/total-number-champions-league-red-7700489
Dus als alle kranten hetzelfde neerzetten hebben ze het allemaal verkeerd gezien. Yeah right...

Dat staatje bij de Mirror slaat idd nergens op, dat klopt. Je moet het niet afhangen van het aantal rode kaarten dat je tegenstander heeft gekregen (PSV schijnt al 16 tegenstanders van het veld gestuurd te hebben gezien... Kan me dat niet echt herinneren, weet alleen dat we in november 2004 tegen 9 Arsenalspelers stonden...).

Maar dat Barcelona gisteren opzichtig werd bevoordeeld is wel duidelijk. Net zoals een paar jaar terug tegen Arsenal.
Overigens is dat niet specifiek Barcelona, Real en Bayern krijgen ook strafschoppen bij de vleet en rode kaarten voor de tegenstanders. Benfica had gisteren een penalty moeten krijgen vanwege die handsbal van Lahm. Gebeurt het andersom wordt ie 100% gegeven, maar tegen Bayern/Real/Barcelona dus niet.

En dat terwijl die 3 ploegen zonder hulp van de arbitrage ook wel de beste zijn...
 
Bovenaan