Champions League 2015-2016

Fregge

Well-known member
Ik had al wel een bericht verwacht van zeker gevegt dat die verdediging van PSV beter is dan de verdediging van Barca.
 

Janssen

Well-known member
Ik zal wel naar een andere wedstrijd zitten te kijken. Gewoon terecht geel voor Torres, oliedom om op die plek zo door te lopen op je man.
 

JMD

Well-known member
Kieft en Boskamp vinden het ook niks...
Was ook niks. Hij raakt hem wel, maar struikelt half. Busquets maakt er zoals wel vaker iets van alsof hij overreden wordt.
 

Ska P 187

Well-known member
Wat een domme lul die Torres, want voorlopig heeft Bar?a het weer niet vanavond. Nu kan Bar?a misschien de schade nog beperkt houden en tegen de tijd van de return weer in vorm zijn, wat dat zijn ze vanavond absoluut niet.
 

Ska P 187

Well-known member
Kieft en Boskamp vinden het ook niks...
Was ook niks. Hij raakt hem wel, maar struikelt half. Busquets maakt er zoals wel vaker iets van alsof hij overreden wordt.
Het is gewoon super dom, zeker als je die eerste kaart ook meeneemt in beschouwing een andere overtredingen die hij beging. Geldingsdrang van een kindje.
 

JMD

Well-known member
Wat een domme lul die Torres, want voorlopig heeft Bar?a het weer niet vanavond. Nu kan Bar?a misschien de schade nog beperkt houden en tegen de tijd van de return weer in vorm zijn, wat dat zijn ze vanavond absoluut niet.

De return is volgende week al, dus dat moet wel snel komen dan.
 

Kielse Rat

Well-known member
Gewoon een uiterst domme actie van Torres. Al zal Barcelona ook tegen tien man nog wel zwoegen om te scoren denk ik. Atl?tico breekt niet makkelijk en bij Bar?a draait het voor geen meter.
 

SanMark.

Well-known member
Dit was toch gewoon dom ofniet? Simeone stelt zich een beetje aan.

Ik vond het wel meevallen. Voor zulke overtredingen word vaker geen kaart gegeven. Hij gaat voor de verandering weer eens als een stervende zwaan naar de grond.

Scheids trapt er weer in.
 

JMD

Well-known member
Haha, "op de bal". Bal is dus echt nooit geraakt.

Dat was het inderdaad zeker niet.
Vraag is alleen of hij dit expres doet. Ik heb het idee dat hij dus struikelt. Maar goed, hij moet al niet daar lopen (zo dicht op naaier Busquets), gewoon die Spanjool op 2 meter dekken, hij kan geen kant op en is in de middencirkel.
 
Bovenaan