Champions League 2015-2016

JMD

Well-known member
Mooie 5e plaats :)

... al kan ik mij niet veel rode kaarten van de tegenstanders herinneren.

Ik heb hetzelfde....
Dat zal dan sinds het begin van de CL zijn (1992). En dan zijn die 31 rode kaarten voor Barcelona's tegenstanders ook niet zo heel erg schokkend. Denk dat Barcelona al wel een kleine 200 CL-duels heeft gespeeld, dan is 31 nou ook niet echt wereldschokkend.
 

Mario

Well-known member
Maar dat Barcelona gisteren opzichtig werd bevoordeeld is wel duidelijk. Net zoals een paar jaar terug tegen Arsenal.
Overigens is dat niet specifiek Barcelona, Real en Bayern krijgen ook strafschoppen bij de vleet en rode kaarten voor de tegenstanders. Benfica had gisteren een penalty moeten krijgen vanwege die handsbal van Lahm. Gebeurt het andersom wordt ie 100% gegeven, maar tegen Bayern/Real/Barcelona dus niet.

En dat terwijl die 3 ploegen zonder hulp van de arbitrage ook wel de beste zijn...

De 2 gele kaarten van Torres waren gisteren gewoon terecht. Wellicht had Suarez ook bestraft moeten worden, maar ik zie niet dat Barcelona gisteren opzichtig is bevoordeeld.
 

U.G.

Well-known member
Dus als alle kranten hetzelfde neerzetten hebben ze het allemaal verkeerd gezien. Yeah right...

Maar dat Barcelona gisteren opzichtig werd bevoordeeld is wel duidelijk. Net zoals een paar jaar terug tegen Arsenal.
Overigens is dat niet specifiek Barcelona, Real en Bayern krijgen ook strafschoppen bij de vleet en rode kaarten voor de tegenstanders. Benfica had gisteren een penalty moeten krijgen vanwege die handsbal van Lahm. Gebeurt het andersom wordt ie 100% gegeven, maar tegen Bayern/Real/Barcelona dus niet.

En dat terwijl die 3 ploegen zonder hulp van de arbitrage ook wel de beste zijn...

Exactomundo...ze zijn rijker, hebben de breedste selecties en je moet de dag van je leven hebben om te winnen van ze. Als daar dan ook nog de scheids structureel bij komt, kun je beter stoppen met het circus.

M'n punt bij die krantenkoppen is dat het nu in beweging komt omdat het Atletico betreft.
 
Laatst bewerkt:

Maasveld

Well-known member
Maar dat Barcelona gisteren opzichtig werd bevoordeeld is wel duidelijk. Net zoals een paar jaar terug tegen Arsenal.
Overigens is dat niet specifiek Barcelona, Real en Bayern krijgen ook strafschoppen bij de vleet en rode kaarten voor de tegenstanders. Benfica had gisteren een penalty moeten krijgen vanwege die handsbal van Lahm. Gebeurt het andersom wordt ie 100% gegeven, maar tegen Bayern/Real/Barcelona dus niet.

Trek het door naar de nationale competitie en je kunt je eigen cluppie ook noemen.

Wat een jankballen daar bij Atletico. Zelf 100 minuten lang liggen naaien, ijlen, schoppen, vallen, zeiken en meer van dies. Maar owee als de scheids niet in hun voordeel fluit. Zolang die Argentijnse dorpsidioot daar zit gun ik ze alle onrecht die het voetbal kent.
 

JMD

Well-known member
Trek het door naar de nationale competitie en je kunt je eigen cluppie ook noemen.
Volgens mij weet elke PSV/Ajax/Feyenoord-supporter dat we vaker de scheids mee hebben dan tegen.

Punt is alleen dat als je dat over Barcelona zegt dan schijn je een open zenuw te raken...
 

JMD

Well-known member
Wat een jankballen daar bij Atletico. Zelf 100 minuten lang liggen naaien, ijlen, schoppen, vallen, zeiken en meer van dies. Maar owee als de scheids niet in hun voordeel fluit. Zolang die Argentijnse dorpsidioot daar zit gun ik ze alle onrecht die het voetbal kent.
Barcelona doet exact hetzelfde. Daar wordt ook genaaid bij het leven, en geschopt en geslagen (Suarez). Maar ook dat is een open zenuw.

Simeone is verder natuurlijk een dorpsgek, alhoewel hij wel trainerskwaliteiten heeft. Als je Atletico voor Barcelona en Real kan laten eindigen dan kan je wel wat.
 

JMD

Well-known member
Open deur bij Sport1. Vraag aan Van Marwijk: 'heeft de zege in de Clasico Real geholpen?'


Pfff....
 

JMD

Well-known member
Ik zie dat in de 2 minuten dat ik even naar de NOS zapte er een pingel voor PSG was.... Terecht?
 

JMD

Well-known member
Elfmeter voor Wolfsburg.

Tegen Real een penalty fluiten... Jaja, het bestaat. Scheids is een Italiaan, dat verbaast me dan weer niks. Zoals Cruijff ooit zei: 'het komt Italiaanse scheidsrechters altijd goed uit tegen Spaanse clubs te fluiten'
Dit was niks, Sch?rrle haakt zichzelf


Deze wel erin 1-0
 
Bovenaan