Champions League 2015-2016

JMD

Well-known member
Dan kun je wel zeuren over SBS maar als je zelf druk op twitter zit te miepen ipv gewoon naar de ZDF te zappen kom je toch zelf ook gewoon uit een ei?

Dat denk ik ook ja...

Ik hoef er niet over na te denken (want Sport1), maar sprak idd net een collega die baalde dat SBS Barca uitzond... Toen ik zei dat ZDF Bayern uitzond baalde hij flink...
 

Abubakari

Well-known member
Wat een domkop. Toen ik gister thuis kwam keek ik op SBs, was ik ook verbaasd dat ze BAR-ARS uitzonden, gelijk naar Duitsland gezapt en de laatste 20 minuten + verlenging gekeken. Geestelijke souplesse, je ziet het telkens minder.

De maatschappij gaat telkens meer op DVK lijken, zeuren, klagen, miepen, moeilijk doen en zelden gewoon je verstand gebruiken.:D
 

Batigoal

Well-known member
Wat een domkop. Toen ik gister thuis kwam keek ik op SBs, was ik ook verbaasd dat ze BAR-ARS uitzonden, gelijk naar Duitsland gezapt en de laatste 20 minuten + verlenging gekeken. Geestelijke souplesse, je ziet het telkens minder.

De maatschappij gaat telkens meer op DVK lijken, zeuren, klagen, miepen, moeilijk doen en zelden gewoon je verstand gebruiken.:D

Los van het feit dat er alternatieven waren te zien elders, blijkt de keuze van SBS voor Barcelona-Arsenal dus een misser zijn geweest aangezien zoveel mensen klaagden en/of wegzapten.
 

Abubakari

Well-known member
Los van het feit dat er alternatieven waren te zien elders, blijkt de keuze van SBS voor Barcelona-Arsenal dus een misser te zijn geweest.

Uiteraard. Domme keuze. Maar ik vind het nog veel dommer als je niet op de gedachte komt dat je naar de Duitser kunt zappen.
 

JMD

Well-known member
Uiteraard. Domme keuze. Maar ik vind het nog veel dommer als je niet op de gedachte komt dat je naar de Duitser kunt zappen.

Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik er pas 3 weken terug achter kwam dat ZDF de CL weer uitzendt. Dat is jarenlang niet geweest... Zat altijd bij SAT1 of Premiere, in ieder geval een zender die je hier niet kan ontvangen...
 

Forza AZ

Well-known member
Volgend jaar misschien 6, aangezien de EL winnaar ook mee mag doen.
Dat is niet mogelijk, want als zowel de CL-winnaar als EL-winnaar uit een top 3 land komen en niet bij de top 4 in de competitie eindigen, dan moet de nummer 4 meedoen aan de EL in plaats van de CL.
 

JMD

Well-known member
Barca - Atletico, wolfsburg - real, Bayern - Benfica en Paris - city.

Real en Bayern dus op papier een makkie, Barcelona redt dat normaal gesproken ook wel, psg - city hou ik op psg.

Dan zouden we de 4 beste ploegen in de halve finale hebben volgens mij.

Goede loting. ..

Is psg - city niet al vaker geweest de laatste jaren?
 

SanMark.

Well-known member
De winnaar van de CL mag ook meedoen als die zich niet via de competitie plaatst. Het is onwaarschijnlijk, maar 6 zou dus kunnen.

Nou dat gaat dit jaar in ieder geval niet gebeuren en dat zie ik eigenlijk nooit gaan gebeuren.

Zeker niet in een tijd dat alle grote landen 3 of 4 clubs mag sturen.
 

Batigoal

Well-known member
Barca - Atletico, wolfsburg - real, Bayern - Benfica en Paris - city.

Real en Bayern dus op papier een makkie, Barcelona redt dat normaal gesproken ook wel, psg - city hou ik op psg.

Dan zouden we de 4 beste ploegen in de halve finale hebben volgens mij.

Goede loting. ..

Is psg - city niet al vaker geweest de laatste jaren?

Nou goed, halve finale is straks nog erger met een bijna jaarlijkse herhaling van zetten.
 
Bovenaan