Champions League 2015-2016

JMD

Well-known member
Anyway, vrijdag dus in de ballenbak in Nyon met de volgende ploegen
Barcelona
Real Madrid
Atletico Madrid
Bayern M?nchen
VfL Wolfsburg
Paris Saint Germain
Manchester City
Benfica

Laat het maar Benfica - Wolfsburg worden, leuk, een verrassende naam bij de laatste 4.

Ik gok op weer Paris SG - Barcelona, die zijn elkaar al vaker tegengekomen de laatste jaren.
 

Batigoal

Well-known member
Leuke wedstrijd nog geworden dankzij Juve, maar verder kun je de CL tegenwoordig afdoen in een paar samenvattingen. Paar jaar geleden kon ik me het amper voorstellen, maar tegenwoordig moet ik me er echt toe zetten om een CL-duel te kijken.
 

Marinos

Well-known member
Bij Barca zaten er mooie goals tussen, maar je ziet gewoon dat ze op halve kracht spelen. Op het moment dat Arsenal gelijk maakt Is het even omschakelen en hoppa 3-1. De spanning Is er niet.
 

gevegt

Well-known member
Dus tegenwoordig is het al zover dat als je een bal volkomen verkeerd raakt en er per ongeluk lekker via je scheenbeen in krult, je een wereldgoal hebt gemaakt.
 

Marinos

Well-known member
Op de hele wereld.
Ok?.

Ja het Is een fraaie goal, er komt alleen heel veel geluk bij kijken gezien hij hem verkeerd raakt en hij er toch zo in vliegt

Die van Messi vond ik een stuk meer werelds eigenlijk. Vooral omdat zijn lichaamshouding eigenlijk niet juist Was om het met links te doen.
 

JMD

Well-known member
Dus tegenwoordig is het al zover dat als je een bal volkomen verkeerd raakt en er per ongeluk lekker via je scheenbeen in krult, je een wereldgoal hebt gemaakt.

Jij zegt het, ik dacht het ook inderdaad...

Vanochtend op het journaal waren de goals te zien van Barca - Arsenal. De wedstrijd Bayern - Juve is volgens de NOS totaal niet gespeeld...
 

JMD

Well-known member
Ok?.

Ja het Is een fraaie goal, er komt alleen heel veel geluk bij kijken gezien hij hem verkeerd raakt en hij er toch zo in vliegt

Die van Messi vond ik een stuk meer werelds eigenlijk. Vooral omdat zijn lichaamshouding eigenlijk niet juist Was om het met links te doen.
Precies.

Leuke wedstrijd nog geworden dankzij Juve, maar verder kun je de CL tegenwoordig afdoen in een paar samenvattingen. Paar jaar geleden kon ik me het amper voorstellen, maar tegenwoordig moet ik me er echt toe zetten om een CL-duel te kijken.
Herkenbaar. Het staat bij mij wel aan, maar doe rustig andere dingen. Tot een jaar of 10 terug zat ik zo'n avond spreekwoordelijk in de TV en zou ik een moord hebben gedaan voor zo'ns chakelprogramma als Sport1 in elkaar zet. Nu kijk ik het met een half oog...

En het wordt alleen nog maar erger als die plannen voor die Super League doorgaan. Dan heb je echt elk jaar 4x Barcelona - Arsenal of Bayern - Juve en daar si de lol dan snel van af.
 
Bovenaan