Champions League 2015-2016

Marinos

Well-known member
Als die wedstrijden spannend zouden zijn Is het wel leuk, maar helemaal bij Barca weet je dat ze het toch wel redden als ze gas geven.
 

JMD

Well-known member
Als die wedstrijden spannend zouden zijn Is het wel leuk, maar helemaal bij Barca weet je dat ze het toch wel redden als ze gas geven.

Dat ook natuurlijk. En idem met Real en normaal gesproken Bayern ook. En Paris de laatste tijd ook wel.
 

Batigoal

Well-known member
Herkenbaar. Het staat bij mij wel aan, maar doe rustig andere dingen. Tot een jaar of 10 terug zat ik zo'n avond spreekwoordelijk in de TV en zou ik een moord hebben gedaan voor zo'ns chakelprogramma als Sport1 in elkaar zet. Nu kijk ik het met een half oog...

En het wordt alleen nog maar erger als die plannen voor die Super League doorgaan. Dan heb je echt elk jaar 4x Barcelona - Arsenal of Bayern - Juve en daar si de lol dan snel van af.

Het is de lastige balans tussen kwaliteit en vermaak. Als er echt een hoog niveau wordt gehaald door sommige clubs, dan is dat heerlijk om te zien. Maar het verschil tussen de teams wordt zelfs in de Champions League zo groot dat het heel snel gaat vervelen. Dat zie je in alle topcompetities nu ook al een paar jaar, op Engeland na dan.
 

JMD

Well-known member
Het is de lastige balans tussen kwaliteit en vermaak. Als er echt een hoog niveau wordt gehaald door sommige clubs, dan is dat heerlijk om te zien. Maar het verschil tussen de teams wordt zelfs in de Champions League zo groot dat het heel snel gaat vervelen. Dat zie je in alle topcompetities nu ook al een paar jaar, op Engeland na dan.
Ook hier mee eens.

Ik zie liever een titelstrijd die spannend is (en dan kwalitatief wat minder) zoals bv in Nederland dan eentje die al 8 ronden voor het eind klaar is.
 

Kielse Rat

Well-known member
Echt heerlijke wedstrijd, ik heb er 120 minuten van genoten. Juventus heeft er een thriller van kunnen maken. Heel de wedstrijd denk je "Bayern zal het nog wel redden", en op het moment dat je ze geen kans meer geeft, slaan ze toe. Het was toch een fout van Allegri om Khedira en vooral Morata zo vroeg al te wisselen. Het kan zijn dat er een goede reden voor was, maar vanaf die tweede er af was kwam Juventus er nog nauwelijks uit in de reguliere speeltijd dus dat was wel een kantelpunt. Het hangt natuurlijk af van wie je nog kan inbrengen, maar ook van de juiste spelers brengen. Sturaro en Pereyra voegden werkelijk niets toe. Als je dan ziet dat het bij Bayern juist de wissels zijn die het verschil maken
 

Ska P 187

Well-known member
Op de hele wereld.
Met name op mij natuurlijk, want zoiets geluk noemen bij Su?rez dan snap je er vrij weinig van of in jouw geval je hebt even een minder momentje.
Dit is simpelweg de stijl van el pistolero of sinds gisteren ca?ero.
Waarschijnlijk het dipje waar je mentaal wel ff inzit na eergisterenavond.
 
Laatst bewerkt:

Ska P 187

Well-known member
Ook hier mee eens.

Ik zie liever een titelstrijd die spannend is (en dan kwalitatief wat minder) zoals bv in Nederland dan eentje die al 8 ronden voor het eind klaar is.

Gisteren niet, maar voor Arsenal-Bar?a ben ik toch wel even gaan zitten en genieten. Ze moeten het toch maar weer laten zien elke keer een gelukkig doen ze dat ook.
Voor de rest vind ik het nergens een gelopen zaak, zodra de knock out fase is aangebroken zit de spanning er overal op. Zie een PSV-Atl?tico dat al een gelopen zaak zou zijn geweest.
 

Ska P 187

Well-known member
Anyway, vrijdag dus in de ballenbak in Nyon met de volgende ploegen
Barcelona
Real Madrid
Atletico Madrid
Bayern M?nchen
VfL Wolfsburg
Paris Saint Germain
Manchester city

Geen Italianen meer en wederom Spaanse dominantie, begint een beetje op MotoGP te lijken.
 

Maasveld

Well-known member
Met name op mij natuurlijk, want zoiets geluk noemen bij Su?rez dan snap je er vrij weinig van of in jouw geval je hebt even een minder momentje.
Dit is simpelweg de stijl van el pistolero of sinds gisteren ca?ero.
Waarschijnlijk het dipje waar je mentaal wel ff inzit na eergisterenavond.
Dus hij schoot de bal bewust met zijn scheenbeen?
 

gevegt

Well-known member
Met name op mij natuurlijk, want zoiets geluk noemen bij Su?rez dan snap je er vrij weinig van of in jouw geval je hebt even een minder momentje.
Dit is simpelweg de stijl van el pistolero of sinds gisteren ca?ero.
Waarschijnlijk het dipje waar je mentaal wel ff inzit na eergisterenavond.
Natuurlijk zit ik er mentaal helemaal doorheen en zie ik het allemaal niet zo goed. Zo wist ik niet dat het zijn steil is om elke bal er met zijn scheenbeen in te schieten.
Gelukkig ben ik vandaag in de gelegenheid om lekker in het zonnetje te gaan fietsen om me weer op te laden met vitamine D, wat mijn mentale weerbaarheid weer op peil brengt.
 

Ska P 187

Well-known member
Er deden ook 5 clubs uit Spanje mee. Dan mag je ook wel een paar door hebben.

Juist, net zoals bij de MotoGP doen ze niet allemaal mee om te winnen., doen eert ook wel een paar anderen mee, maar leidend zijn de Spanjaarden. (Voor de duidelijkheid daar hoort Bar?a ook bij)
Dat er vanaf het begin 5 meededen is overigens gewoon met resultaten afgedwongen.
 
Bovenaan