Champions League 2015-2016

Pascallovic

Well-known member
Normaal gesproken zou ik ook Barcelona kiezen, maar niet bij deze standen.

Zouden echt meer voetballiefhebbers een demonstratie zien dan een echt duel?
Ik neem aan dat ze geen wedstrijd gaan uitzenden die minder kijkers gaat trekken dan wanneer ze een andere wedstrijden zouden tonen. Je hebt ook liefhebbers die alleen voor Messi en Neymar gaan kijken. Die buitencategorie heeft een FC Bayern niet natuurlijk.
 

JMD

Well-known member
En dat was bijna de 0-2. Hij wordt afgekeurd, maar dat wil ik nog wel eens terugzien of dat buitenspel was.
 

Pascallovic

Well-known member
Vinden jullie trouwens dat Guardiola gefaald heeft als hij de CL niet wint in de 3 jaar dat hij bij Bayern werkzaam is geweest? Ik wel, aangezien hij toen hij kwam al voetballend het beste team ter wereld had staan. Wat Pep in 3 jaar heeft neergezet vind ik niet beter dan wat Heynckes achterliet. De Bundesliga winnen geloof ik wel. Dat is niet heel bijzonder voor Bayern.
 

gevegt

Well-known member
Vinden jullie trouwens dat Guardiola gefaald heeft als hij de CL niet wint in de 3 jaar dat hij bij Bayern werkzaam is geweest? Ik wel, aangezien hij toen hij kwam al voetballend het beste team ter wereld had staan. Wat Pep in 3 jaar heeft neergezet vind ik niet beter dan wat Heynckes achterliet. De Bundesliga winnen geloof ik wel. Dat is niet heel bijzonder voor Bayern.
Wat vooral opvalt is dat onder zijn leiding relatief heel weinig jonge spelers het tot de basis hebben geschopt.
 

JMD

Well-known member
Vinden jullie trouwens dat Guardiola gefaald heeft als hij de CL niet wint in de 3 jaar dat hij bij Bayern werkzaam is geweest? Ik wel, aangezien hij toen hij kwam al voetballend het beste team ter wereld had staan. Wat Pep in 3 jaar heeft neergezet vind ik niet beter dan wat Heynckes achterliet. De Bundesliga winnen geloof ik wel. Dat is niet heel bijzonder voor Bayern.

Heynckes had de contouren idd al staan, maar Bayern is wel beter geworden vind ik. Ik vind niet dat hij gefaald heeft als Bayern de CL niet wint, uitgeschakeld worden door Real en Barcelona is geen schande.
Al ben ik wel benieuwd als het dit jaar Barcelona - Bayern wordt of het niet dichter bij elkaar zit als vorig jaar. Het is vooral te hopen dat die 2 ploegen elkaar niet voor de finale ontmoeten, zou een mooie finale zijn.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Fantastische goal zeg. Perfecte uit braak van Khedira en geweldig afgemaakt door Cuadrado.
 

Pascallovic

Well-known member
Heynckes had de contouren idd al staan, maar Bayern is wel beter geworden vind ik. Ik vind niet dat hij gefaald heeft als Bayern de CL niet wint, uitgeschakeld worden door Real en Barcelona is geen schande.
Al ben ik wel benieuwd als het dit jaar Barcelona - Bayern wordt of het niet dichter bij elkaar zit als vorig jaar. Het is vooral te hopen dat die 2 ploegen elkaar niet voor de finale ontmoeten, zou een mooie finale zijn.
Het is geen schande natuurlijk, maar als je een ploeg krijgt die met 7-0 over 2 wedstrijden wint van Barcelona en in de jaren er na verlies je over 2 wedstrijden met 5-0 van Real Madrid en 5-3 van Barcelona (nadat de eerste wedstrijd al met 3-0 verloren werd). Nu lig je er bijna uit in je 3e jaar in de 1/8 finale. Dan kun je toch niet zeggen dat je beter bent geworden?
 
Bovenaan