Champions League 2015-2016

Janssen

Well-known member
Wat een knappe goal zeg. Wie geeft daar die pass vanaf het middenveld?

Dit is over en sluiten nu.
 

Kielse Rat

Well-known member
Voorzet van Di Mar?a was ook wel op maat. Geweldige voetballer, snap nog steeds niet waarom ze die hebben weggedaan bij Real Madrid.

Nog maar eens duidelijk gebleken dat de Premier League teams de voeling met de top van Europa helemaal kwijt zijn. PSG over 2 wedstrijden gewoon te sterk voor Chelsea.
 

Batigoal

Well-known member
Zenit kwam op voorsprong tegen Benfica, maar de Portugezen kwamen op 1-1 en dat was na de 0-1 uitoverwinning voldoende om door te gaan naar de kwartfinale. Toch jammer, want in de groepsfase was Zenit de best voetballende ploeg in de CL.
 

Forza AZ

Well-known member
Zenit kwam op voorsprong tegen Benfica, maar de Portugezen kwamen op 1-1 en dat was na de 0-1 uitoverwinning voldoende om door te gaan naar de kwartfinale. Toch jammer, want in de groepsfase was Zenit de best voetballende ploeg in de CL.
In de 96e minuut werd het zelfs nog 1-2 voor Benfica, dus nog wat extra geld (en co?fficient) naar Portugal in plaats van naar Rusland.
 

U.G.

Well-known member
Zenit kwam op voorsprong tegen Benfica, maar de Portugezen kwamen op 1-1 en dat was na de 0-1 uitoverwinning voldoende om door te gaan naar de kwartfinale. Toch jammer, want in de groepsfase was Zenit de best voetballende ploeg in de CL.

Het is daar door Talisca nog 1-2 geworden inderdaad. Had ik niet verwacht, zonder de bataljons van investeringsmaatschappijen en Jorge Mendes, en dus met minieme investeringen gaat de ingetogen Rui Vitoria binnen een jaar tijd de prestaties van 5 jaar Benfica onder Jorge Jesus evenaren. Kudos aan deze gentleman !

Nu hopelijk loten ze Ronaldo.
 

Batigoal

Well-known member
Het is daar door Talisca nog 1-2 geworden inderdaad. Had ik niet verwacht, zonder de bataljons van investeringsmaatschappijen en Jorge Mendes, en dus met minieme investeringen gaat de ingetogen Rui Vitoria binnen een jaar tijd de prestaties van 5 jaar Benfica onder Jorge Jesus evenaren. Kudos aan deze gentleman !

Nu hopelijk loten ze Ronaldo.

Iets te vroeg de televisie uitgezet dus. :eek:mg:

Die Talisca is me overigens in samenvattingen wel vaker positief opgevallen. Toch knap dat ze dan weer net de juiste Braziliaanse talenten weten te strikken, al dan niet met behulp van die investeringsmaatschappijen. Moet je nog steeds wel scouten.
 

U.G.

Well-known member
Iets te vroeg de televisie uitgezet dus. :eek:mg:

Die Talisca is me overigens in samenvattingen wel vaker positief opgevallen. Toch knap dat ze dan weer net de juiste Braziliaanse talenten weten te strikken, al dan niet met behulp van die investeringsmaatschappijen. Moet je nog steeds wel scouten.

Scouten ? Benfica en Porto vormden/vormen de ideale etalage voor Zuid-Amerikanen in Europa, en dat vanwege de belasting, klimaat, taal ?n Jorge Mendes.

Talisca kwam al geruime tijd voor Jong Brazili? uit toen Benfica hem haalde. Als je de juiste elementen mee hebt is er dus weinig bijzonders aan die zet. Ajax, Anderlecht en PSV zullen Talisca ook wel gekend hebben van de tig jeugdtoernooien. En niet om het een of ander, maar ik ga niet de loftrompet steken voor een scoutingsapparaat die in de afgelopen veertig jaar slechts ??n (!) noemenswaardige voetballer heeft voortgebracht, Rui Costa.
 
Bovenaan