Champions League 2015-2016

Janssen

Well-known member
Mocht SBS6 Juventus-FC Bayern niet uitzenden of waren ze echt zo na?ef om te denken dat Arsenal-Barcelona een leukere pot zou zijn?

Was niks mis mee toch? Hoop dat ze het in de terugronde weer zo doen. Bayern - Juve is net zo goed beslist.
 

Eef de Kip

Well-known member
Was niks mis mee toch? Hoop dat ze het in de terugronde weer zo doen. Bayern - Juve is net zo goed beslist.

Mwah, Bayern thuis voetbalt toch wel en dan kan Juventus lekker counteren. Een goaltje van Juve kan dan al voldoende zijn. Ik geef Bayern dikke kans hoor maar ik durf nog niet te zeggen dat dat een zekerheidje is.

Barca natuurlijk wel, daar zit toch helemaal geen spanning meer op?
 

Batigoal

Well-known member
Was niks mis mee toch? Hoop dat ze het in de terugronde weer zo doen. Bayern - Juve is net zo goed beslist.

FC Barcelona is op papier drie klassen beter dan Arsenal. Dat het voetbal naar behoren was is leuk, maar voor de kijkers is een gewaagd duel als de ander veel leuker. En FC Bayern zal net zo veel voetballiefhebbers trekken als Bar?a.
 

DeftonesJP

New member
Gewaagde duels zijn er amper meer in de champions league. Het verschil is dermate groot dat ik steeds minder ga kijken eerlijk gezegd. Als het om je eigen club gaat dan ga je nog naar het stadion met minimale verwachting maar bij de topduels wordt het met de dag minder spannend. Wat dat betreft schiet de FIFA zich zelf echt in de voet.
 

JMD

Well-known member
Was niks mis mee toch? Hoop dat ze het in de terugronde weer zo doen. Bayern - Juve is net zo goed beslist.
Misschien een abonnement op het Barcelona clubkanaal nemen, weet je tenminste zeker dat je altijd kwijlend voor de tv kan zitten alsbarca speelt.

Wat een kul dat bayern juve al beslist is...
 

Janssen

Well-known member
Ik had ook verwacht dat ars barca de leukste pot zou zijn.

Dat was vooraf ook het meest voor de hand liggende gezien het spel van beide ploegen de laatste maanden.

Dat kan opperjankmuil JMD heel vervelend vinden maar voor een omroep is die keuze zo gemaakt.
 

JMD

Well-known member
Dat was vooraf ook het meest voor de hand liggende gezien het spel van beide ploegen de laatste maanden.

Dat kan opperjankmuil JMD heel vervelend vinden maar voor een omroep is die keuze zo gemaakt.
Goed lezen blijft lastig.
Ik had het niet over gisteren maar over jouw opmerking dat ze de return van barca ook wel kunnen uitzenden omdat bayern al beslist is en dat is kul
 

Maasveld

Well-known member
Gewaagde duels zijn er amper meer in de champions league. Het verschil is dermate groot dat ik steeds minder ga kijken eerlijk gezegd. Als het om je eigen club gaat dan ga je nog naar het stadion met minimale verwachting maar bij de topduels wordt het met de dag minder spannend. Wat dat betreft schiet de FIFA zich zelf echt in de voet.

En toch halen een destijds matig Chelsea, Dortmund, Atletico en Juve de afgelopen 4 jaar de finale.
 

Ska P 187

Well-known member
Zodra het knock out systeem er in zit vind ik het toch echt wel interesante wedstrijden die er gespeeld worden.
En ach over voorspelbaarheid. Tuurlijk die poulefase selecteerd wel heftig, maar tegelijkertijd heeft er nog nooit een club 3x de CL achter elkaar gewonnen, dus tsja.
 

Pascallovic

Well-known member
Zodra het knock out systeem er in zit vind ik het toch echt wel interesante wedstrijden die er gespeeld worden.
En ach over voorspelbaarheid. Tuurlijk die poulefase selecteerd wel heftig, maar tegelijkertijd heeft er nog nooit een club 3x de CL achter elkaar gewonnen, dus tsja.
Zelfs 2x achter elkaar is met de CL nog niet gelukt.
 

Forza AZ

Well-known member
Programma 1/8e finales returns:

8 maart
2045 VfL Wolfsburg(Dui)-KAA Gent(Bel) (3-2)
2045 Real Madrid CF(Spa)-AS Roma(Ita) (2-0)
9 maart
1800 FC Zenit(Rus)-SL Benfica(Por) (0-1)
2045 Chelsea FC(Eng)-Paris Saint-Germain(Fra) (1-2)
15 maart
2045 Club Atl?tico de Madrid(Spa)-PSV Eindhoven(Ned) (0-0)
2045 Manchester City FC(Eng)-FC Dynamo Kyiv(Oek) (3-1)
16 maart
2045 FC Barcelona(Spa)-Arsenal FC(Eng) (2-0)
2045 FC Bayern M?nchen(Dui)-Juventus(Ita) (2-2)
 

Kielse Rat

Well-known member
Gent krijgt de bal van Wolfsburg, maar kan voorlopig er nog niet doorkomen. Derhalve nog maar een flauwe bedoening dus. Spreken de analisten wel van een prima wedstrijd van AA Gent, maar aan een 0-0 heb je ook niks. Ze zullen moeten scoren, willen ze het de Duitsers nog benauwd maken.
 
Bovenaan