Mocht SBS6 Juventus-FC Bayern niet uitzenden of waren ze echt zo na?ef om te denken dat Arsenal-Barcelona een leukere pot zou zijn?
Juve - Bayern trekt nog minder kijkers dan Arsenal - Barcelona.
Mocht SBS6 Juventus-FC Bayern niet uitzenden of waren ze echt zo na?ef om te denken dat Arsenal-Barcelona een leukere pot zou zijn?
Was niks mis mee toch? Hoop dat ze het in de terugronde weer zo doen. Bayern - Juve is net zo goed beslist.
Was niks mis mee toch? Hoop dat ze het in de terugronde weer zo doen. Bayern - Juve is net zo goed beslist.
Misschien een abonnement op het Barcelona clubkanaal nemen, weet je tenminste zeker dat je altijd kwijlend voor de tv kan zitten alsbarca speelt.Was niks mis mee toch? Hoop dat ze het in de terugronde weer zo doen. Bayern - Juve is net zo goed beslist.
Ik had ook verwacht dat ars barca de leukste pot zou zijn.
Goed lezen blijft lastig.Dat was vooraf ook het meest voor de hand liggende gezien het spel van beide ploegen de laatste maanden.
Dat kan opperjankmuil JMD heel vervelend vinden maar voor een omroep is die keuze zo gemaakt.
Gewaagde duels zijn er amper meer in de champions league. Het verschil is dermate groot dat ik steeds minder ga kijken eerlijk gezegd. Als het om je eigen club gaat dan ga je nog naar het stadion met minimale verwachting maar bij de topduels wordt het met de dag minder spannend. Wat dat betreft schiet de FIFA zich zelf echt in de voet.
Zelfs 2x achter elkaar is met de CL nog niet gelukt.Zodra het knock out systeem er in zit vind ik het toch echt wel interesante wedstrijden die er gespeeld worden.
En ach over voorspelbaarheid. Tuurlijk die poulefase selecteerd wel heftig, maar tegelijkertijd heeft er nog nooit een club 3x de CL achter elkaar gewonnen, dus tsja.
Had nog wel spannend kunnen worden na die hele grote kans op de 0-1