Ik zag dat zelfs fervent vastelaoveshater Satyr zijn kinderen had verkleed!
Vandaar dat dit topic nog open is. Schande!
Ik zag dat zelfs fervent vastelaoveshater Satyr zijn kinderen had verkleed!
Dat is lang geleden dat ik een goed idee van je lasJongens ik ga de kroeg in, later!
ALAAF 🎉🎉
Leuk toch, zelfs bij mijn dochter op school doen ze carnaval. Ze vond het fantastisch.Zo zie je maar weer dat kinderen voor alles gaan. De puber had nog een prijs gewonnen ook.
Mooi einde aan deze reeks!We zijn er! Het laatste leedje voor de vastelaovend. We sluiten af met HET vastlelaovesleedje onder de vastleaovesleedjes. Tekst en muziek van Sef & Lei Hendrickx, gezongen door Felix Peters. Vanaf nu is het 5 dagen dansen, sjansen, zingen, hossen, springen, sjoenkele, schaele wazel, lachen en huilen. Even niet denken aan alle ellende in de wereld. Zoals Felix Peters het treffend zingt: Zet alle zörg netjes op un kesje, heb toch maling aan d'n driet. Sjiengeleboem!
Vastelaovend same!!!
Natuurlijk niet, we zijn nog allemaal vol aan het vasten.Is dat carnaval vieren dit weekend echt iets van de regio Twente, of doen ze dat onder de rivieren ook dit weekend nog een keer dunnetjes over?
Is het niet uitgesteld carnaval omdat ze voor de oorspronkelijke datum niet lang genoeg van te voren wisten of het wel door kon gaan vanwege de Corona-maatregelen?Oh, dus echt iets van de regio Twente dus.
Ja dat klopt. Maar wel gezamenlijk afgesproken het in de hele regio in hetzelfde weekend te doen. Nu dus carnaval in Losser, Oldenzaal, De Lutte, Almelo, Goor, De Lutte, Borne, Markelo, Denekamp en jawel zelfs in Haaksbergen.Is het niet uitgesteld carnaval omdat ze voor de oorspronkelijke datum niet lang genoeg van te voren wisten of het wel door kon gaan vanwege de Corona-maatregelen?
+1Ik ben voorstander van een slot op dit topic,..
Ik ben voorstander van een slot op dit topic, dat er alleen maar af mag met carnaval...