JMD
Well-known member
Hier ook niet nee...Nog nooit iemand met Halloween aan de deur gehad.
Wel heel veel kinderen gisteravond, woon in een nieuwbouwwijk.
Hier ook niet nee...Nog nooit iemand met Halloween aan de deur gehad.
Wanneer is het eigenlijk?En, zijn we er al een beetje klaar voor?
Als je vanaf de zondag van carnaval telt is het 6 weken tot Palmpasen, 7 tot Pasen. Tel je vanaf Aswoensdag dan is het een halve week minder...6 weken voor Pasen, zoals eigenlijk elk jaar.
40 dagen voor Pasen.6 weken voor Pasen, zoals eigenlijk elk jaar.
Nee, er zitten 40 dagen tussen carnaval en Pasen. De start van carnaval is 6 weken voor pasen40 dagen voor Pasen.
Nee, 46 dagen... De zondagen tellen niet mee in de Veertigdagentijd.Nee, er zitten 40 dagen tussen carnaval en Pasen. De start van carnaval is 6 weken voor pasen
Knettergek.Geen 'Strooiwagens' meer in Groesbeekse optochten ?
Ook al is er nooit iets mis gegaan, toch wordt er, als het aan het SOK (Samenwerkings Orgaan Karnaval) en aan de gemeente Berg en Dal ligt, voortaan geen snoep meer gestrooid vanaf de carnavalswagens tijdens de optochten in Groesbeek, De Horst en Breedeweg. Tijdens de andere optochten in de...www.gld.nl
Geen snoep meer voor de kids.
Deze post lijkt me een heel goede reden om eens een optocht te komen bekijken.Kinderen letten niet op de grote tractoren met praalwagens wanneer ze druk zijn met het verzamelen van het gestrooide snoepgoed.
Lijkt me best een goeie reden toch?
Ja nogal.Het is mij wat te ver fietsen.
Onzin dus wat er in dat stuk staat. (want daar had ik het uit).
Geen 'Strooiwagens' meer in Groesbeekse optochten ?
Ook al is er nooit iets mis gegaan, toch wordt er, als het aan het SOK (Samenwerkings Orgaan Karnaval) en aan de gemeente Berg en Dal ligt, voortaan geen snoep meer gestrooid vanaf de carnavalswagens tijdens de optochten in Groesbeek, De Horst en Breedeweg. Tijdens de andere optochten in de...www.gld.nl