Noord-Holland of Zuid-Holland?Gewoon een muur om de randstad heen, en de provincie mag er voor betalen.
Heibel in Sittard. De stadsprins die dit weekend is uitgeroepen is voormalig persvoorlichter van Roda JC. En dan is hij ook nog fan want in 2015 heeft hij op Instagram iets negatiefs over Fortuna Sittard gezegd.
Nu mag hij waarschijnlijk niet de traditionele aftrap doen van een wedstrijd van Fortuna.
Het zal vast wel weer ergens naar slavernij verwijzen.Dit is de nieuwe Vasteloavendposter die jaarlijks in Limburg wordt gemaakt.
Zou KOZP er iets van vinden?
Zeker. Afgelopen week is, 32 jaar na dato, 1 nummer opnieuw uitgebracht. Dat werd toch aardig goed ontvangen als ik de commentaren las.Oh wat mooi zeg. Voor jullie ook fijn als herinnering lijkt me.
Die nummers lijken in ieder geval totaal niet op wat er tegenwoordig op het LVK staat. Ik heb eens vluchtig de teksten van alle finalisten doorgenomen, 18 van de 20 nummers gaan over hoe geweldig de vastelaovend is, dan wel over feesten. 3/4 van die nummers hebben ook nog een rommelig up-tempo arrangement, zodat je eigenlijk vrijwel de hele avond naar hetzelfde zit te luisteren. Specifieke thema's of relatief rustige nummers hoor je nauwelijks meer.Ik ga toch eens op zoek naar die nummers want ik ben wel benieuwd.
Zag net Hoondervel optreden, aardig nummer maar als dit al wint dan was het niveau niet bijzonder hoog.