Cambuur nieuws topic

Bernardo

Well-known member

Wel echt een vet shirt, word denk ik mijn eerste shirt in jaren die ik weer ga kopen.

Wel toevallig dat deze 3 spelers ook corona hebben. 🤭
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Lekkere awaydays en zelf de minst gastvrije club van de competitie zijn.

Cambuur krijgt er flink van langs op de sociale media.
 

Bernardo

Well-known member
Alsof Cambuur daar alleen verantwoordelijk voor is, volgens mij ben je vooral afhankelijk van de burgemeester en politie. Hopelijk word er in het nieuwe stadion meer mogelijk in dat opzicht, sowieso het uitvak zal dan veel beter zijn want dat is wel een drama.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Alsof Cambuur daar alleen verantwoordelijk voor is, volgens mij ben je vooral afhankelijk van de burgemeester en politie. Hopelijk word er in het nieuwe stadion meer mogelijk in dat opzicht, sowieso het uitvak zal dan veel beter zijn want dat is wel een drama.

Bij Groningen is er een bron die ook bij de gesprekken zit en die geeft aan dat de club ook geen zak doet om het te verbeteren.

Laten we hopen dat het in het nieuwe stadion inderdaad beter is.
 

Bernardo

Well-known member
Oud Cambuur speler Jerge Hoefdraad gisteren neergeschoten in Amsterdam en overleden. Slechts 35 jaar. Treurig kut nieuws.
 

Bernardo

Well-known member
Politie Eenheid Amsterdam
@Politie_Adam
Tot onze spijt is vanmiddag ten onrechte het bericht gemeld van overlijden van het 35-jarige slachtoffer van het schietincident op de Stekkenbergweg. Hij ligt in zeer kritieke toestand in het ziekenhuis. We betreuren dit zeer en bieden onze excuses aan aan zijn familie.

Wat een fout, dit kan toch niet.
 

Joost

Well-known member
Alsof Cambuur daar alleen verantwoordelijk voor is, volgens mij ben je vooral afhankelijk van de burgemeester en politie. Hopelijk word er in het nieuwe stadion meer mogelijk in dat opzicht, sowieso het uitvak zal dan veel beter zijn want dat is wel een drama.

Het zou op zich al een verbetering zijn als je vanuit het uitvak ook beide doelen zou kunnen zien.
 

Bernardo

Well-known member
Zonder technisch manager Foeke Booy (herseninfarct) zoekt Cambuur al tijden naar transfervrije spelers of huurlingen. Clubs werken nog niet mee. Wie komt er? Geruchten over Van La Parra, Brogno en Dante Rigo verwijst Cambuur naar het rijk der fabelen. En Crysencio Summerville? Binnen Cambuur baalt men dat er vanuit zowel Leeds United als speler maar geen duidelijkheid komt. Wat rest is onzekerheid en een voorlopige streep erdoor.

Komt Jarchinio Antonia terug? Hij kreeg geen nieuw contract, omdat Cambuur financieel de opties open wilde houden voor anderen. Vanaf heden traint hij weer mee. Is een eventuele terugkeer een zwaktebod? Niet als je kijkt naar ervaring, kennis van systeem en inzetbaarheid op meerdere plekken. Toch zal er dan een akkoord moeten komen.

Verdere versterkingen? Het is duidelijk dat Cambuur de eigen hooggespannen verwachtingen en die van de achterban nog niet kon waarmaken. Het is te hopen dat geduld loont.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Summerville is zowel met de zaakwaarnemer als de speler een hoop gezeik. Die heeft jullie toch al een keer een blauwtje laten lopen?
 

Bernardo

Well-known member
Summerville is zowel met de zaakwaarnemer als de speler een hoop gezeik. Die heeft jullie toch al een keer een blauwtje laten lopen?
2 seizoenen terug ja, maar toen lag het volgens mij aan Feyenoord die wouden hem alleen aan Eredivisie club verhuren.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Sorry Bernardo, maar hopelijk gaat het niet door. Ik heb helemaal geen zin om dat vervelende mannetje terug te zien op de Nederlandse velden. En al helemaal niet bij een sympathieke club als Cambuur.
 

Bernardo

Well-known member
Sorry Bernardo, maar hopelijk gaat het niet door. Ik heb helemaal geen zin om dat vervelende mannetje terug te zien op de Nederlandse velden. En al helemaal niet bij een sympathieke club als Cambuur.
Tegen jullie bakken oud Feyenoorders er toch nooit wat van, vergeet nooit Manu in de uitwedstrijd bij jullie. Ging gewoon een ere ronde lopen nadat hij in de eerste helft werd gewisseld.
 
Bovenaan