Cambuur nieuws topic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Tegen jullie bakken oud Feyenoorders er toch nooit wat van, vergeet nooit Manu in de uitwedstrijd bij jullie. Ging gewoon een ere ronde lopen nadat hij in de eerste helft werd gewisseld.
Ach, dat maakt me niet eens uit. Ik vind het gewoon een pleurisventje, dat incident op incident heeft gestapeld en het heel erg hoog in z'n bolletje heeft. Laat hem lekker wegkwijnen op een bijveldje in Engeland.
 

Bernardo

Well-known member
We zullen het zien, ken hem verder niet zo goed. Vond hem toen bij ADO wel goed en is wel echt een type buitenspeler die bij Cambuur past. Maar denk dat Cambuur ook niet meer heel lang wil wachten, we zullen het zien.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
We zullen het zien, ken hem verder niet zo goed. Vond hem toen bij ADO wel goed en is wel echt een type buitenspeler die bij Cambuur past. Maar denk dat Cambuur ook niet meer heel lang wil wachten, we zullen het zien.
Misschien heeft hij heel erg het licht gezien in Leeds. Zag in elk geval dat hij redelijke statistieken heeft in het tweede daar.

Maar goed, als dit de eerste hit is op google die ik van 'm tegenkom, dan belooft dat allemaal ook niet veel goeds: https://sportnieuws.nl/voetbal/binn...ville-laat-weer-eens-negatief-van-zich-horen/
 

ALenstra

Well-known member
Klopt. Met Mats Knoester was dat. Stond opeens de hele familie Summerville in de kleedkamer op Varkenoord.
Broer Summerville sloeg Mats Knoester helemaal in elkaar. En Mats Knoester mocht van Dominee Dirk geen aangifte doen van mishandeling.
 

Abubakari

Well-known member
Manu deed ooit na een doelpunt een dansje voor een fotocamera omdat hij dacht dat het een tv camera was.😁
Ook het iq van een aardappel, die Cryocensio (wat een naam ook) lijkt me ook niet een hele snuggere.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Manu deed ooit na een doelpunt een dansje voor een fotocamera omdat hij dacht dat het een tv camera was.😁
Ook het iq van een aardappel, die Cryocensio (wat een naam ook) lijkt me ook niet een hele snuggere.
Manu gaat in elk geval niet te pas en te onpas ploeggenoten te lijf en roept niet zijn broer als hij het gevecht niet kan winnen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mocht jullie ook nog een middenvelder zoeken, dan lijkt El Bouchataoui nu op de markt te komen. Schijnt onder Slot ook niet nodig te zijn. Vente werd een transfervrij vertrek gegund, dus ik neem aan dat Feyenoord over El Bouchataoui ook niet moeilijk gaat doen. Ik vond hem wel een aardige indruk maken in de speeltijd die hem was gegund. 21 jaar, dus er zit wel nog wat groeipotentieel in.
 

Bernardo

Well-known member
Mocht jullie ook nog een middenvelder zoeken, dan lijkt El Bouchataoui nu op de markt te komen. Schijnt onder Slot ook niet nodig te zijn. Vente werd een transfervrij vertrek gegund, dus ik neem aan dat Feyenoord over El Bouchataoui ook niet moeilijk gaat doen. Ik vond hem wel een aardige indruk maken in de speeltijd die hem was gegund. 21 jaar, dus er zit wel nog wat groeipotentieel in.
We zoeken nog een '6' stand-in voor Hoedemakers. Weet zijn positie niet, zag zijn naaam op Cambuur forum ook al voorbij komen.
 

Bernardo

Well-known member
Cambuur doet Antonia aanbod, donderdag duidelijkheid

SC Cambuur heeft Jarchinio Antonia alsnog een nieuw contract aangeboden. Donderdag wordt volgens bronnen duidelijk of de vleugelspeler akkoord gaat en zodoende terugkeert bij de club uit Leeuwarden. Ook is Cambuur dicht bij nog meer nieuwe spelers.

De Leeuwarders besloten eerder deze zomer nog om Antonia geen nieuwe verbintenis voor te leggen. Toch was de deur voor beide partijen nooit definitief dicht. Sinds afgelopen maandag traint hij weer mee met Cambuur, dat naarstig op zoek is naar spelers om de smalle selectie mee uit te breiden en te versterken. Antonia kent de speelstijl, de selectie en staf en is op meerdere plekken inzetbaar. Mede daarom hebben gesprekken nu alsnog geleid tot een aanbod. De verwachting is dat de partijen eruit komen.

Versterkingen aanstaande
Al weken probeert Cambuur zich op meerdere plekken te versterken. Namens de club wil niemand op namen ingaan, maar het is inmiddels duidelijk dat de Leeuwarders dicht bij een overgang waren van (huur)spelers van Aston Villa en Manchester United. Dat ketste, ondanks gesprekken, in beide gevallen af.

Wel is de verwachting nog altijd dat er over een paar dagen een of meerdere nieuwelingen kunnen worden begroet. Van een akkoord is echter nog geen sprake, dus opnieuw is geduld vereist. Of Antonia zich bij de selectie voegt, wordt hoe dan ook snel duidelijk.

Cambuur begint de competitie in de eredivisie zondagmiddag om 12.15 uur met een thuiswedstrijd tegen FC Groningen. De transfermarkt is vervolgens nog ruim twee weken open.
 

Bernardo

Well-known member
De zware blessure voor Shurandy Sambo (PSV) is ook een kleine tegenvaller voor Cambuur, aldus Henk de Jong. De trainer gaf vanmiddag aan dat alle seinen namelijk op groen stonden voor een huurperiode in Leeuwarden. 'Dat was in principe klaar.'

Zit ook niet mee..
 
Bovenaan