Cambuur nieuws topic

Abubakari

Well-known member
Verbaast mij ook wel een beetje dat Muhren twijfelt, is als een vis in het water bij Cambuur, die lijn moet ie toch in de eredivisie ook wel door kunnen zetten.
Maar Maasveld en ik hebben hem zonet geruild tegen Giakoumakis, dus tot zover Muhren.
 

Maasveld

Well-known member
Verbaast mij ook wel een beetje dat Muhren twijfelt, is als een vis in het water bij Cambuur, die lijn moet ie toch in de eredivisie ook wel door kunnen zetten.
Maar Maasveld en ik hebben hem zonet geruild tegen Giakoumakis, dus tot zover Muhren.
We moeten wel nog even de bijbetaling van 5 miljoen door Cambuur afwachten, maar verder is het geregeld.
 

Bernardo

Well-known member
Gisteren is de seizoenkaart campagne begonnen en op de eerste dag zijn er 2542 seizoenkaarten verkocht/verlengd. Verwacht dat we de seizoenkaarten wel gaan uitverkopen.
 

Abubakari

Well-known member
ij6SYwba5OJjn8nYKj5EuZeubdN-tIE56xtNtjXmzQKDFnEkHQ1rYA7j_R-R6fu9rmgcD3igUqc_XZ362i-Qfh5Pl-cgtMFmwqoXHmz2CXh0cvUFfNfD4iBy9onE88cVGk_IFEVwg48=s0-d-e1-ft

En we hewwe een woanskip
en ut leit an de Singel
en we hewwe een Arkje
't is ons ideaal.
En komme jim noch ris bij ons an de Singel
kom dan in ons woanskip gerust allemaal.
 

Abubakari

Well-known member
3473 seizoenkaarten verkocht nu.

Welke tribune Abu?
Oost, ik denk dat ik 90% van de Cambuur wedstrijden waar ik was op Oost gezien heb. Alleen een tijdje toen wat vrienden van mij een scc achter de goal hadden stond ik daar ook wel eens. Maar liefst lange zijde, voor het beste zicht, nu vak 18, begin vd rij, dus tegen 19 aan. Iets over het midden, best genoeg.
 

Bernardo

Well-known member
Oost, ik denk dat ik 90% van de Cambuur wedstrijden waar ik was op Oost gezien heb. Alleen een tijdje toen wat vrienden van mij een scc achter de goal hadden stond ik daar ook wel eens. Maar liefst lange zijde, voor het beste zicht, nu vak 18, begin vd rij, dus tegen 19 aan. Iets over het midden, best genoeg.
Zit ook al meer dan 15 jaar op Oost. Vak 21.

Marco Tol is nu definitief, tekent voor 3 jaar.
 

JMD

Well-known member
Die slogan, is dat op basis van de niet gekregen promotie van vorig jaar?
Dat moet haast bijna wel, want 6(?) seizoenen van de 65 jaar in de eredivisie spelen lijkt me nou niet 'terug waar we horen'... Dan horen De Graafschap, NAC, Roda, MVV, Excelsior, FC Den Bosch enz daar ook. Zelfs Telstar heeft volgens mij langer eredivisie gespeeld dan Cambuur.
 

Bernardo

Well-known member
Dat moet haast bijna wel, want 6(?) seizoenen van de 65 jaar in de eredivisie spelen lijkt me nou niet 'terug waar we horen'... Dan horen De Graafschap, NAC, Roda, MVV, Excelsior, FC Den Bosch enz daar ook. Zelfs Telstar heeft volgens mij langer eredivisie gespeeld dan Cambuur.
7 jaar

92/93
93/94
98/99
99/00
13/14
14/15
15/16
 

Bernardo

Well-known member
Muhren helaas zeer waarschijnlijk naar Volendam. Dat word doorschakelen voor Cambuur. Zou Druijf wel een interessante vinden.
 
Bovenaan