We moeten wel nog even de bijbetaling van 5 miljoen door Cambuur afwachten, maar verder is het geregeld.Verbaast mij ook wel een beetje dat Muhren twijfelt, is als een vis in het water bij Cambuur, die lijn moet ie toch in de eredivisie ook wel door kunnen zetten.
Maar Maasveld en ik hebben hem zonet geruild tegen Giakoumakis, dus tot zover Muhren.
Haha 1 fust, daar doen we bij @zwammy 's clubje nog geen half uur over bij een bepaald toernooi. Nee, daarmee kom je er niet.Een fust bier en 3 dozen borrelhapjes, daar krijg je de deal bij VVV toch altijd wel mee rond?
Och heden...nou dat word degradatie.Ik heb net ook een scc gekocht voor komend seizoen. Was nog een plekje vrij naast mijn broer en zijn zoon, gezellig! Forza Cambuur!
#TerugWaarWeHoren?Och heden...nou dat word degradatie.
Oost, ik denk dat ik 90% van de Cambuur wedstrijden waar ik was op Oost gezien heb. Alleen een tijdje toen wat vrienden van mij een scc achter de goal hadden stond ik daar ook wel eens. Maar liefst lange zijde, voor het beste zicht, nu vak 18, begin vd rij, dus tegen 19 aan. Iets over het midden, best genoeg.3473 seizoenkaarten verkocht nu.
Welke tribune Abu?
Zit ook al meer dan 15 jaar op Oost. Vak 21.Oost, ik denk dat ik 90% van de Cambuur wedstrijden waar ik was op Oost gezien heb. Alleen een tijdje toen wat vrienden van mij een scc achter de goal hadden stond ik daar ook wel eens. Maar liefst lange zijde, voor het beste zicht, nu vak 18, begin vd rij, dus tegen 19 aan. Iets over het midden, best genoeg.
Ja dinsdag pas.Is die verkoop pas zo laat begonnen?
Dat moet haast bijna wel, want 6(?) seizoenen van de 65 jaar in de eredivisie spelen lijkt me nou niet 'terug waar we horen'... Dan horen De Graafschap, NAC, Roda, MVV, Excelsior, FC Den Bosch enz daar ook. Zelfs Telstar heeft volgens mij langer eredivisie gespeeld dan Cambuur.Die slogan, is dat op basis van de niet gekregen promotie van vorig jaar?
7 jaarDat moet haast bijna wel, want 6(?) seizoenen van de 65 jaar in de eredivisie spelen lijkt me nou niet 'terug waar we horen'... Dan horen De Graafschap, NAC, Roda, MVV, Excelsior, FC Den Bosch enz daar ook. Zelfs Telstar heeft volgens mij langer eredivisie gespeeld dan Cambuur.
Door het woordje 'terug' lijkt me dat niet op vorig seizoen slaan.Die slogan, is dat op basis van de niet gekregen promotie van vorig jaar?