Cambuur nieuws topic

Bernardo

Well-known member
Allemaal bijzaken. Gewoon nu twee maand genieten van het kampioenschap.
De rest komt later wel.
Nou nieuw stadion is wel cruciaal voor de toekomst van Cambuur. Anders is het gewoon klaar met betaald voetbal in Leeuwarden in 5 a 10 jaar.
 

gevegt

Well-known member
Nou nieuw stadion is wel cruciaal voor de toekomst van Cambuur. Anders is het gewoon klaar met betaald voetbal in Leeuwarden in 5 a 10 jaar.
Zoals je waarschijnlijk wel weet heb ik helemaal niets met jouw club.
Maar dat wens zelfs ik je niet toe.
Vooral omdat ik dan voorlopig niet meer terug kan komen dat jullie ooit tijdens de rust bij PEC zijn weggelopen.
 

Bernardo

Well-known member
Zoals je waarschijnlijk wel weet heb ik helemaal niets met jouw club.
Maar dat wens zelfs ik je niet toe.
Vooral omdat ik dan voorlopig niet meer terug kan komen dat jullie ooit tijdens de rust bij PEC zijn weggelopen.
Komt mooi uit, ik heb niks met jou. 👋
 

Bernardo

Well-known member
Erg benieuwd wat Muhren gaat besluiten in de komende week/weken. Had eerst het gevoel dat hij weer terug zou gaan naar Volendam, nu zegt Kees Kwakman om twitter dat hem dat onwaarschijnlijk lijkt. Toch wel goed ingelicht in die hoek, misschien kiest hij ook wel voor een andere KKD club die bovenin mee doet. Zie hem eerlijk gezegd niet meer zo snel naar een andere Eredivisie club gaan als wij.

Maar als ik dit interview gisteren zag bij ESPN, heb ik toch het gevoel dat zijn voorkeur ligt bij voetbal in de KKD.

ttps://www.espn.nl/video/clip?id=8668888
 
Laatst bewerkt:

Bernardo

Well-known member
En Johan Voskamp 2.0, Stefan Jansen 2.0, Harrie van der Laan 2.0, Jack Tuyp 2.0, Berry Powel 2.0, Sandro Calabro 2.0, etc.
En toch is Muhren veel beter dan deze spitsen en kan hij de Eredivisie met gemak aan. Ik hoop dat hij dat nog één keer wil laten zien.
 
Bovenaan