Cambuur nieuws topic

Bernardo

Well-known member
Laatst bewerkt:

Bernardo

Well-known member
Ik zou niet te hard van de toren blazen. In al die decennia betaald voetbal is het aantal maal dat een club uit Leeuwarden op het hoogste niveau acteerde behoorlijk beperkt geweest.
Elke keer bleven we er minimaal 2 jaar in, dus #cambuurkomteraan!
 

Bernardo

Well-known member
Oke, even serieus. Natuurlijk word het lastig en kan het echt wel een moeilijk jaar worden. Maar als ik al naar dit Cambuur kijk, de manier van voetballen, echt een duidelijk idee achter en ik kijk naar de laatste 6 van de eredivisie, geef ik ons zeker kans. Zullen echt wel 4 goede versterkingen bij moeten,maar daarin alle vertrouwen in de TD en huidige TS.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Hoe staat het met het stadion? Las dat ROC op zich heeft toegezegd, mits er haast achter zit?
 

Bernardo

Well-known member
Nieuwe project ontwikkelaar van Wijnen en ROC FP zijn akkoord. Volgens mij gaan de plannen voor de zomer nog naar de gemeenteraad.
 

gevegt

Well-known member
Allemaal bijzaken. Gewoon nu twee maand genieten van het kampioenschap.
De rest komt later wel.
 

Joost

Well-known member
Oke, even serieus. Natuurlijk word het lastig en kan het echt wel een moeilijk jaar worden. Maar als ik al naar dit Cambuur kijk, de manier van voetballen, echt een duidelijk idee achter en ik kijk naar de laatste 6 van de eredivisie, geef ik ons zeker kans. Zullen echt wel 4 goede versterkingen bij moeten,maar daarin alle vertrouwen in de TD en huidige TS.
Het zit zeker goed bij Cambuur op dit moment qua sportief beleid. En dat is de afgelopen 20 jaar, eigenlijk sinds het Bosman Arrest misschien wel het belangrijkste. Heracles en PEC laten zien dat je dan zelfs als iets kleinere club met fatsoenlijk beleid structureel kunt groeien. Anderzijds laten NAC, Roda en ADO zien dat je met slecht beleid ook zomaar weer snel kunt degraderen.
 
Bovenaan