Buitenlandse politiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

gevegt

Well-known member
Turkije neemt maatregelen tegen Nederland: Alle contacten met ministers en hoge diplomaten worden verbroken.
 

gevegt

Well-known member
Onze jongens hadden dus de opdracht om te schieten als een medewerken van die Turkse minister een verkeerde beweging had gemaakt.
Best heftig.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Turkije neemt maatregelen tegen Nederland: Alle contacten met ministers en hoge diplomaten worden verbroken.

Ik las inderdaad al dat ze Turkije breed geen economische sancties wilden gezien de schade die ze zelf zouden oplopen. Die gaan ze sowieso oplopen gezien de PVV tokkies in april hun vakantie dit jaar niet naar Turkije maar een ander all inclusive resort land gaan boeken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Buitenlandse politiek

84.000 Turkse stemmers op Erdogan de laatste verkiezingen. Als je de kinderen van deze stemmers mee gaat tellen, dan is het wel een behoorlijke groep.
 

Joost

Well-known member
Sturgeon en May gaan er aan de andere kant van de Noordzee ook even met twee gestrekte benen vooruit in betreffende een tweede insteeg.
 

Max

Administrator
Forumleiding

De uitkomst van een Turk aan tafel bij Pauw en Jinek. Hoeveel procent daarvan zullen daar nu achter de demonstraties staan? Blijft dan als het goed is nog steeds een meerderheid van Turken die er niet achter staan.

Ik kan mij ook niet voorstellen dat de Turken die ik ken achter de demonstraties zouden staan. Anderzijds gelooft een Marokkaanse ex-collega dat de de Zionisten achter IS zitten, dus je weet het eigenlijk nooit zeker.
 

Ska P 187

Well-known member
2qlr5fk.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan