Buitenlandse politiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Batigoal

Well-known member
Als je tijdens een (dan nog) vreedzaam protest rond loopt met een capuchon over je hoofd en een sjaal voor je muil dan ben je asociaal tuig dat een knuppel in zijn gezicht verdient. Net als bij voetbalhooligans is 99.99999999% van dit soort gasten op zoek naar ellende.
 

Ivanhoe

Active member
het is nu toch wel erg op een wedstrijdje ver pissen gaan lijken, vraag me af of het middel inmiddels niet erger is dan de kwaal. Erdogan speelt de verontwaardiging goed, maar heeft denk ik prima geslapen, we spelen hem precies in de kaart, een woedende Turkse regering, propaganda pur sang. De zieltjes zijn hier wel gewonnen in ieder geval. Job done.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Buitenlandse politiek

Is het alleen maar duidelijk waar de loyaliteit ligt. Net zoals het goed is dat er een partij als DENK bestaat.
 

zwammy

Well-known member
Heerlijke provocatie erover door de Turkse vlag te hijsen. Tijd om de 2e paspoorten maar eens aan te gaan pakken. Hopelijk nog wat meer gezeik zodat het gelijk doorgepakt kan worden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Toch geen unanimiteit van de Tweede Kamer. Het komische duo is het uiteraard niet eens.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ben echt ongelooflijk trots op onze burgemeester. En ook op het gros van de inwoners van onze stad, die respecteert dat we een hele diverse en multiculturele samenleving vormen.
 

gevegt

Well-known member
Ik ben echt ongelooflijk trots op onze burgemeester. En ook op het gros van de inwoners van onze stad, die respecteert dat we een hele diverse en multiculturele samenleving vormen.
Je gaat dat vanavond natuurlijk wel even uitdragen in de stad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan