Buitenlandse politiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

de waan

Well-known member
Vanmiddag hoorde ik een collega praten over de genocide op de Albanezen. Ik heb het maar even gelaten voor wat het is.
 

Batigoal

Well-known member
Omdat Turkije telkens de overtreffende trap zoekt in het beledigen van Nederland, gaan ze maar weer een stap verder. E?n van de adviseurs van Erdogan heeft daarnet aan de wereld verteld dat wij Nederlanders tijdens de Servi?-oorlog kinderen hebben omgebracht om hun organen te verhandelen en de Bosnische vrouwen hier in de prostitutie hebben laten werken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ben benieuwd op welk punt we over een dag of drie zijn aanbeland.

Hopelijk een oproep aan de Erdogan fanboys om terug te keren naar het moederland en daarna het sluiten van de ambassade en het consulaat. Houden we de normale Turken over.
 

Batigoal

Well-known member
Ik denk dat we eerst nog de schuld krijgen van de Armeense genocide.

Sommige complottheorie?n zijn wel erg vermakelijk te lezen hoor. Zo bestuurt de beruchte Rothschild-familie volgens een Turkse Twitterfanaat de wereld vanuit Rotterdam. :duim:
 

SanMark.

Well-known member
Sommige complottheorie?n zijn wel erg vermakelijk te lezen hoor. Zo bestuurt de beruchte Rothschild-familie volgens een Turkse Twitterfanaat de wereld vanuit Rotterdam. :duim:

Had ook nog wat te melden over de za zo amateur tak en onze teletekst mbt de za zo 4de klasse ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan