Buitenlandse politiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Tip: doe het niet te snel. Dat zou zonde zijn.

Een paar bieren per avond. Ik ga sowieso zaterdag weer even langs de slijterij. De eigenaar was nog druk bezig met bokbieren uitpakken en verder zag ik nog wel meer moois staan.
 

gevegt

Well-known member
Een paar bieren per avond. Ik ga sowieso zaterdag weer even langs de slijterij. De eigenaar was nog druk bezig met bokbieren uitpakken en verder zag ik nog wel meer moois staan.
Dus de hele week en misschien nog wel langer, ben je niet meer aanwezig hier?
 

gevegt

Well-known member
Naast de 1.2 miljard zal de EU morgen beslissen dat er nog eens 200 miljoen naar Afghanistan gaat om 80.000 vluchtelingen die in 2015 naar Europa zijn getrokken, weer terug te sturen. Dit alles natuurlijk wel met een 'Non paper' overeenkomst.
 

Ska P 187

Well-known member
Dat geld zal vast goed terecht komen, ik ben ervan overtuigd dat er nuttige dingen mee gedaan gaan worden.
De zwembadbouwers zullen het druk krijgen.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
De Schotse premier Nicola Sturgeon heeft vandaag officieel een wetsvoorstel voor een 2e onafhankelijkheidsreferendum aangekondigd. De Scottish National Party (in Nederland zouden ze tussen PvdA en GL in staan) heeft hierin steun gekregen van de Groenen waardoor er een meerderheid voor het plan is in het Schotse parlement. Omdat Theresa May een "harde Brexit" wil, waarbij het VK niet in de gezamenlijke markt en/of douaneunie blijft (zoals o.a. Noorwegen), wil Schotland nu alleen verder om wel in de gezamenlijke markt te blijven.

Volgens peilingen is een ruime meerderheid van de Schotten voor onafhankelijkheid indien er een "harde Brexit" volgt.
 

Ska P 187

Well-known member
Beetje vroeg he, ze voelen de bui al hangen dat het niet door gaat?
Loopt sinds gisteren een interesante rechtszaak of besluiten als deze zonder goedkeuring van het parlement genomen mogen worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan