gevegt
Well-known member
Waarom?Goed nieuws dus.
Waarom?Goed nieuws dus.
Die hervormingen gaan dus niet komen, wat is het voordeel voor de regerende partir?
Voor Nederland is het denk ik beter als Labour weer aan de macht komt.
Want?
Overigens denk ik er persoonlijk niet eens aan om Labour te gaan steunen. Te grote bende die partij en veel te veel een kult om 1 persoon...
Waarom?
Voor de Conservatieven zijn die er niet. Maar die hervormingen zijn wel degelijk mogelijk als de oppositie eindelijk eens fatsoenlijk samenwerkt.
Samenwerken, in welke zin? Als je allemaal splinterpartijen hebt, zorgt het systeem ervoor dat de conservatieven standaard een ruime meerderheid zullen hebben in de Britse Tweede Kamer. De enige optie die je dan, als oppositie, hebt, is om samen te spannen door in elk district ??n gezamenlijke kandidaat op het stembiljet te zetten, in plaats van vier of vijf. Maar kunnen die partijen dan niet een grote partij vormen? Het lijkt mij nogal een gedoe om voor ieder district met 4 of 5 partijen te overleggen wie er op het stembiljet moet komen te staan.
Daarom hebben jullie dus twee grote brede partijen.
Thierry Baudet is deze week aan de beurt om door de gehaktmolen van Arjen Lubach gehaald te worden. Eerder al Kuzu en Klaver.
Off topic.
Je bent zeker aan het strijken.Fuck. Verkeerde topic.
Je bent zeker aan het strijken.