Buitenlandse politiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

U.G.

Well-known member
Gaan weer alle andere partijen samen werken om het Front buiten te houden of gaat het ze niet meer lukken, ben wel beneiuwd.

Le Front heeft al eens ( of mss meerdere keren ) de deuxieme tour gehaald, onder Jean-Marie. En nu de scherpere randjes eraf zijn door de dochter, kan het zomaar gebeuren dat ze de presidentschap te pakken hebben.
 
Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
Bannon heeft aangeboden om te helpen met hun campagne en daar is volmondig ja op gezegd. Bannon was ook het brein achter de brexit en de Trump campagne. Ik denk dat er een nieuwe wind door het westen gaat waaien.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik niet. Ik moet sowieso nog zien wat er van alle stoere taal van Trump overblijft. Verder ben ik erg nieuwsgierig hoeveel goeds die Brexit de Britten gaat opleveren.
 

gevegt

Well-known member
Bannon heeft aangeboden om te helpen met hun campagne en daar is volmondig ja op gezegd. Bannon was ook het brein achter de brexit en de Trump campagne. Ik denk dat er een nieuwe wind door het westen gaat waaien.
Een job hopper dus. Snel geld verdienen en na de uitslag niet weten hoe snel je weg moet wezen.
 

zwammy

Well-known member
Ik niet. Ik moet sowieso nog zien wat er van alle stoere taal van Trump overblijft. Verder ben ik erg nieuwsgierig hoeveel goeds die Brexit de Britten gaat opleveren.

Mwah, als Fn in Frankrijk gaat winnen en Merkel in Duitsland zware verlies lijdt zal er waarschijnlijk wel iets veranderen aan het Europa zoals het nu is. Trump is heel duidelijk wat betreft de navo en kan hem niet eens ongelijk geven. Maar goed, we zullen idd zien.
 

zwammy

Well-known member
Nou, Amerika is nog steeds niet ingestort. Gelukkig wil Vanhofstadt een Europees leger om sterker te worden. Lachen voornamelijk omdat er al jaren lang gekort wordt op defensie in elk land. Navo: Amerika 75% Europa 25%. En dan het gek vinden dat Trump daar iets van vind.
 

zwammy

Well-known member
Opzich heb ik weinig tegen op een sterk Europees leger, maar wie gaat wat en hoe beslissen ed.

Het is vooral lachwekkend omdat Europa dit al jaren laat versloffen omdat Amerika toch wel betaalt. Nu moet er opeens een superleger komen terwijl er maar een land of 4 in Europa zijn die de grens van 2% haalt.
 

gevegt

Well-known member
Als je rookt en / of te dik bent kom je in York ( Engeland ) op een wachtlijst te staan. Twee maanden niet roken en / of tien kilo afvallen en je mag weer in de rij aansluiten.
Welkom in Engeland!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Buitenlandse politiek

Welke rij? Voor medische behandelingen? De UK was toch zogenaamd het beloofde land?
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Mijn ervaring met de zorg hier is erg goed, beter dan Nederland. Het probleem is dat het enorm scheelt waar je woont. Hier is het prima, in andere delen van het land weer niet.
 

gevegt

Well-known member
Welke rij? Voor medische behandelingen? De UK was toch zogenaamd het beloofde land?

Voor een medische ingreep.
Het is trouwens geen privilege voor York, hoorde ik net. Ook In andere steden is het een drama. Ambulances die meerdere uren moeten wachten om hun pati?nten te kunnen afleveren in een ziekenhuis komt redelijk vaak voor.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
De afgang van Labour gaat door. Gisteren was er een tussentijdse verkiezing voor het Lagerhuis omdat er iemand mee is gestopt. Van de 5 "hoofdpartijen" in Engeland deden er maar 2 mee: Labour en de Liberal Democrats (zeg maar D'66). De Conservatieven en UKIP deden niet mee omdat ze een partijloze kandidaat (ex-conservatief) steunden. De Groenen deden niet mee omdat ze de Liberal Democrats steunden. De Liberal Democrats wonnen , Labour werd derde met slechts 3,7%, minder dan 1/3e van wat ze daar normaal halen en het slechtste resultaat in tussentijdse verkiezingen sinds voor Blair partijleider werd.

Toch kreeg Labour het voor elkaar dit als een "morele overwinning" te bestempelen. Zelfs de PvdA in Nederland zou dat nog niet voor elkaar krijgen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan