Toch wel opmerkelijk dat links gewonnen heeft in Oostenrijk. Ik ben benieuwd hoe dat nu weer geduid wordt door de analytici.
Daar doel ik ook op. Al jaren wil iedereen in de media mij doen geloven dat Oostenrijk helemaal van het padje af is omdat iedereen daar zo'n beetje ultra rechts is. En nu wint plotseling links met hele grote cijfers.Dat is eveneens een vrij grote verrassing lijkt mij.
Ik hoorde bij binnenhof dat de andere kandidaat een neo nazi was dus ik vermoed dat ze blij zijn. Eerder hoe ze gaan reageren op de nieuwe crisis in Itali?
Ik hoorde bij binnenhof dat de andere kandidaat een neo nazi was dus ik vermoed dat ze blij zijn. Eerder hoe ze gaan reageren op de nieuwe crisis in Itali?
Ik ken zijn standpunten niet, maar hij heeft (minder bekende) nazisymbolen gedragen tijdens de laatste dagen van zijn campagne. Dat zal hem niet geholpen hebben.
Is dat referendum raadgevend?
:duim:Bindend
Heb je daar linkjes van?
Tussen de 54% en 58% heeft nee gestemd in Itali? volgens de exitpolls.
Zoals het in de Nederlandse media gepresenteerd werd, leek het inderdaad geen slecht plan. Een Senaat en een kamer van afgevaardigden die dezelfde rechten hebben en relatief groot zijn schiet niet op.Ik lees dat hij de Senaat minder groot en machtig wilde maken. Klinkt als een goed plan. Kennelijk hebben die Italianen wel een erg grote hekel aan hem om er tegen te stemmen. Goed dat hij dan opstapt.