Buitenlandse politiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwammy

Well-known member
Haha inderdaad. Miljardenverkoop aan Taiwan maar dan mag je geen felicitaties in ontvangst nemen. Het lijkt wel steeds sneuer te worden.
 

gevegt

Well-known member
Toch wel opmerkelijk dat links gewonnen heeft in Oostenrijk. Ik ben benieuwd hoe dat nu weer geduid wordt door de analytici.
 

zwammy

Well-known member
Ik hoorde bij binnenhof dat de andere kandidaat een neo nazi was dus ik vermoed dat ze blij zijn. Eerder hoe ze gaan reageren op de nieuwe crisis in Itali?
 

gevegt

Well-known member
Dat is eveneens een vrij grote verrassing lijkt mij.
Daar doel ik ook op. Al jaren wil iedereen in de media mij doen geloven dat Oostenrijk helemaal van het padje af is omdat iedereen daar zo'n beetje ultra rechts is. En nu wint plotseling links met hele grote cijfers.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik hoorde bij binnenhof dat de andere kandidaat een neo nazi was dus ik vermoed dat ze blij zijn. Eerder hoe ze gaan reageren op de nieuwe crisis in Itali?

Ik ken zijn standpunten niet, maar hij heeft (minder bekende) nazisymbolen gedragen tijdens de laatste dagen van zijn campagne. Dat zal hem niet geholpen hebben.
 

zwammy

Well-known member
Hervormingen.

Trump gaat nog even door met China dissen. Die heeft niet zoveel zin om in het 'juiste' vaarwater te blijven zitten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik lees dat hij de Senaat minder groot en machtig wilde maken. Klinkt als een goed plan. Kennelijk hebben die Italianen wel een erg grote hekel aan hem om er tegen te stemmen. Goed dat hij dan opstapt.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik lees dat hij de Senaat minder groot en machtig wilde maken. Klinkt als een goed plan. Kennelijk hebben die Italianen wel een erg grote hekel aan hem om er tegen te stemmen. Goed dat hij dan opstapt.
Zoals het in de Nederlandse media gepresenteerd werd, leek het inderdaad geen slecht plan. Een Senaat en een kamer van afgevaardigden die dezelfde rechten hebben en relatief groot zijn schiet niet op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan