Buitenlandse politiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

U.G.

Well-known member
Trump is gedraaid en is er nu zeker van dat Rusland achter het hacken zit.

Oei, Trump heeft z'n idool in Rusland dus nu al op de teentjes moeten trappen.

Hij heeft dit niet eens zelf naar buiten durven brengen maar via een van z'n knechtjes. Gezien de persberichten van de afgelopen maanden over hoe Trump dacht over de CIA, en zijn eerdere uitspraken over die zogenaamde hackers lijkt het er nu op dat het 'm is ingefluisterd toch maar gewoon vriendjes te blijven met de powerhouse die CIA heet. Politiek is geen show, bro.
 
Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Golden showers, ze weten het wel te verzinnen daar ��
Ik zal wel te naief zijn om te denken dat Trump belangrijkere zaken aan zijn hoofd heeft gehad dan golden showers te organiseren in hetzelfde bed waar de Obama's zouden slapen of al hadden geslapen.
 

Jozsef

New member
Ik zal wel te naief zijn om te denken dat Trump belangrijkere zaken aan zijn hoofd heeft gehad dan golden showers te organiseren in hetzelfde bed waar de Obama's zouden slapen of al hadden geslapen.

En waar vind je midden in Moskou een Gamma voor een riant dekzeil? Je wilt die smerige boel toch een beetje normaal achterlaten.
 

de waan

Well-known member
Dat lijkt me wel behoorlijk naief, ja. Ik heb tot dusverre nog niet die indruk dat Trump zich echt bezig houdt met belangrijke dingen.
 

U.G.

Well-known member
Golden showers, ze weten het wel te verzinnen daar ��

Dit rammelt inderdaad aan van alle kanten. De Russen hebben dus stand-by chanteer-materiaal tegen Trump, maar de inlichtingendiensten in de VS weten daar van af en hebben daar Trump en Obama over ingelicht. En voor het gemak weten wij het dus nu ook 'gewoon' allemaal. Hoe kan je nog chanteren als je het materiaal sneller blijkbaar laat uitlekken dan een vriendinnenclupje uit de middelbare school ?

Het lijkt er wel op dat Rusland dan wel CIA alvast lekker aan het gassen is tegen Trump.
 

JMD

Well-known member
De FBI wist dit al voor de verkiezingen, zegt men. Waarom dan nu (en niet voor de verkiezingen) naar buiten brengen.

Verder is het onderzoek door een Britse inlichtingenagent gedaan, die dat namens de Democraten deed. (Zegt men)

Ik vind het allemaal wel erg toevallig.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Buitenlandse politiek

Een golden shower ontvangen is toch niet strafbaar?

Nope. Als hij zich er echter voor schaamt en daardoor chantabel is, dan is het een probleem.

Of stelde je die vraag om een persoonlijke reden?
 

de waan

Well-known member

Ska P 187

Well-known member
Doet mij altijd denken aan de golden girls, vond ik ook geen reet aan.
Een paar lekkere memmen daar in tegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan