erka
Well-known member
Ik heb m'n rechterarm omhoog
Dat is wel knap beroerd typen dan.
Ik heb m'n rechterarm omhoog
Jij denkt dat zwammy met meer dan een wijsvinger kan typen?Dat is wel knap beroerd typen dan.
Dat eerste was wel heel voorspelbaar, de regering en kolonisten stellen dan ook niet teleur.Gewoon verdergaan met waar ze gebleven waren, landjepik. Daarom voeren die twee de druk op bij de stemmingen nu over de wapenstilstand ( die trouwens uitgesteld zijn ). Eentje dreigde gisteren nog met coalitiebreuk, heel politiek, puur voor toezeggingen vwb de West-Bank. Heel broos allemaal daar.
Moest een spinnenweb weghalenIk heb m'n rechterarm omhoog
Geen Poolse schoonmaakster meer?Moest een spinnenweb weghalen
En uiteraard zijn steun voor Tommy Robinson, zonder twijfel een fascist, en een zeer gewelddadige.Als je de bewegende beelden ziet, is het toch op zijn minst ongelukkig.
En dan zal ik zijn liefde voor de AFD maar buiten beschouwing laten.
Nee, werd te duur. Nu ren Oekraïnse met 1 arm. Maar die kon er niet bij.Geen Poolse schoonmaakster meer?
Van de jaren 50?America is back!
Ongelukkig is het zeker.Als je de bewegende beelden ziet, is het toch op zijn minst ongelukkig.
Elon is a great friend of Israel. He visited Israel after the October 7 massacre in which Hamas terrorists committed the worst atrocity against the Jewish people since the Holocaust. He has since repeatedly and forcefully supported Israel’s right to defend itself against genocidal terrorists and regimes who seek to annihilate the one and only Jewish state. I thank him for this.
Dat wordt 6 maanden cel.
Dit zegt Netanyahu over Musk. Maar goed, die zal niet zo goed ingelezen zijn in het Joodse volk.
Het is een zakenman, die waait (net als de gemiddelde politicus) met alle winden mee. Zie je bv ook met veel bedrijven in Amerika die eerst jarenlang alles aan diversiteit deden en nu de politieke wind draait daar ineens compleet mee stoppen...Maar het is interessant om te zien hoe onze vriend dacht over Joden, in 2023 : https://www.theguardian.com/technology/2023/nov/16/elon-musk-antisemitic-tweet-adl
Broer gevegt is een redelijk succesvolle zakenman.Vertrouw nooti een zakenman en een politicus. Maakt niet uit van welke snit of partij.
Dat is ook wat overdreven (ik stelde het idd te scherp), maar als het om zaken gaat geldt dat vaak wel zo ja...Broer gevegt is een redelijk succesvolle zakenman.
Dus ik moet hem nooit meer vertrouwen?