gevegt
Well-known member
Kun je dat onderbouwen?Hij zegt bedrijf /organisatie, hij zegt niet piloot luchtleiders. En daar heeft hij wel gelijk in dat er vaak niet de beste wordt gekozen maar gekeken wordt naar het quotum.
Kun je dat onderbouwen?Hij zegt bedrijf /organisatie, hij zegt niet piloot luchtleiders. En daar heeft hij wel gelijk in dat er vaak niet de beste wordt gekozen maar gekeken wordt naar het quotum.
Hoewel niet wetenschappelijk onderbouwd, bedankt voor de moeite.Diversiteitsquota zijn als pijnstillers, ze lossen niet het echte probleem op
Organisaties die niet expliciet een quotum nastreven lijken diverser talent aan te trekken, schrijft Charlotte Melkert van Equalture.mtsprout.nl
Vooruit dan, die 3 seconden zoeken had ik er wel voor over.
Nou ja, Leonne Stentler lijkt me anders de beste kandidaat om Eredivisiewedstrijden op tactisch gebied te analyseren.Hij zegt bedrijf /organisatie, hij zegt niet piloot luchtleiders. En daar heeft hij wel gelijk in dat er vaak niet de beste wordt gekozen maar gekeken wordt naar het quotum.
Haha, daar had ik niet aan gedacht.Nou ja, Leonne Stentler lijkt me anders de beste kandidaat om Eredivisiewedstrijden op tactisch gebied te analyseren.
Niets mis met een andere mening maar Trump kraamt vooral volkomen onzin uit. Als je ergens een mening over wil hebben dan is het wel handig om van dezelfde feiten uitgaan.Nou nee, niet op een forum voor 3 man. Als ik een presentatie zou houden misschien wel. Maar scheld lekker mede forummers uit als ze een andere mening hebben.
Die is voor ze aan tafel zitten al lang al de grens over gebonjourd.Hier zal de Mexicaanse gemeenschap wel iets over te zeggen hebben.
Niet specifiek Biden, de Democraten in het algemeen.Team-Musk neemt overheidssystemen over en sluit ambtenaren af
Naaste medewerkers van Elon Musk hebben de touwtjes in handen genomen bij meerdere overheidsinstanties. Zo hebben ze zich toegang verschaft tot cruciale IT-systemen. Ambtenaren kunnen ineens niet meer inloggen.www.volkskrant.nl
Ik vind dit echt heel eng, maar goed, zal allemaal wel weer de schuld van Biden zijn he.
Wachten op ellende voor een hoop individuele burgers maar goed, als het een paar 1000 miljard oplevert door al die luie ambtenaren er uit te gooien zal het wel goed zijn.