Donald Trump heeft ook heffingen opgelegd aan Canada, Mexico en China. Europa volgt later! America First!
Dit vind ik toch altijd zo idioot. Dat kost me steeds een bak geld, maar ook een kennis die verloren gaat…Gaat me nog niet eens om de ambtenaren zelf. In Amerika wisselen altijd heel veel ambtenaren elke verkiezingen.
Klopt, maar de president denkt dat de Amerikaanse bevolking hiervan profiteert.Dat gaat ze heel veel pijn doen. In de VS.
Misschien klink ik nu heel negatief. Maar ik denk dat het geopolitieke gevaar niet in het oosten, maar in het westen zit momenteel.Dat gaat ze heel veel pijn doen. In de VS.
Dat laatste zeer zeker, onschuldige burgers die afhankelijk zijn van dat geld zijn straks de pineut maar het feit dat je zo'n belangrijk overheidsapparaat in de handen legt van zo'n idioot.Gaat me nog niet eens om de ambtenaren zelf. In Amerika wisselen altijd heel veel ambtenaren elke verkiezingen. Maar gaat mij om de toegang tot het geld.
Hopen dat Panama de VS uitschakeld, en Denemarken wereldkampioen wordt.Wordt ook wel leuk met het komende WK zo, de VS samen met Canada en Mexico, dat door Trump extra belast wordt...
Jammer dat Groenland niet mee kan doenHopen dat Panama de VS uitschakeld, en Denemarken wereldkampioen wordt.
Het wordt alleen maar beter!
Musk noemt agentschap VS voor buitenlandse hulp 'criminele organisatie'
Elon Musk heeft zondag het Amerikaanse agentschap voor buitenlandse hulp USAID een "criminele organisatie" genoemd. Vorige maand tekende president Donald Trump een decreet waarin de verlening van ontwikkelingshulp aan het buitenland voor negentig dagen werd stilgelegd.www.nu.nl
Haha wie denk jij dat er eerder bakzeil gaat halen?Dat gaat ze heel veel pijn doen. In de VS.