Dat laatste sluit ik niet uit.Welke beerput? Dat de VS net als China en andere invloed kocht?
Je kunt best vraagtekens zetten bij uitgaves. Maar als ze bij jou op zolder een muis vinden is het toch niet nodig om heel Eindhoven plat te walsen?
Dus omdat andere landen ook geld verspillen, is het ineens prima? Moeten we dan maar alles goedkeuren zolang het een geopolitiek excuus heeft?Welke beerput? Dat de VS net als China en andere invloed kocht?
Je kunt best vraagtekens zetten bij uitgaves. Maar als ze bij jou op zolder een muis vinden is het toch niet nodig om heel Eindhoven plat te walsen?
Het antwoord van deathprod is duidelijk daarover. Eerst alles stopzetten, uitzoeken en dan efficiënt werken.Welke beerput? Dat de VS net als China en andere invloed kocht?
Het antwoord van deathprod is duidelijk daarover. Eerst alles stopzetten, uitzoeken en dan efficiënt werken.
518 biljoen is wel erg veel. Denk eerder dat het 518 miljard is (wat in het Engels 518 billion is), factortje 1000 minder.518 biljoen uitgeven aan programma's die al gestopt zijn. Helden geen nieuwe schoenen meer nodig
Inderdaad alle corrupte mensen gewoon lekker corrupt laten blijven tijdens het uitzoeken...Inderdaad, altijd eerst oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt.
Jep. En dat hij de rechten van Biden om 'high classified information' te zien ontnomen heeft. Dit recht blijft eigenlijk altijd bestaan voor oud-presidenten. Biden was de eerste president die een ex-president die informatie ontnam, Trump dus... Dit is dus gewoon het kinderachtige niveau waarop de Amerikaanse poltiiek zich bevindt (al een paar jaar). Trump roerde nog even lekker diplomatiek in de stront door te zeggen dat Biden's mentale gezondheid niet goed genoeg meer is. Een tiener in dienst van Trump's DOGE-ministerie (Department of Government Efficiency) heeft die rechten nu wel...Ik heb begrepen dat plastic wegwerp-rietjes ook weer mogen van Donald Trump.
Hij wil ook voorzitter worden van het Kennedy Center!Ik heb begrepen dat plastic wegwerp-rietjes ook weer mogen van Donald Trump.
Dan zal het wel het Trump Centre gaan heten vrees ikHij wil ook voorzitter worden van het Kennedy Centre!![]()
Gelukkig hebben we de beelden nog,Dan zal het wel het Trump Centre gaan heten vrees ik
Welke beerput? Dat de VS net als China en andere invloed kocht?
Ja het is blijkbaar een feit dat het een grote corrupte kliek is.Wat een kennis over de interne processen van zo'n grote Amerikaanse organisatie opeens.
En wat zou het ons überhaupt moeten schelen wat hun doen met hún geld ?
Nederland heeft volgens mij nooit wat ondernomen om deze mensen te helpen. Dit is ook al vele jaren gaande.Trump wil Afrikaners als vluchtelingen opvangen vanwege 'rassendiscriminatie'
Aan de waslijst aan decreten die Trump in zijn eerste drie weken als president heeft ondertekend, heeft hij een nieuwe toegevoegd die is gericht tegen Zuid-Afrika. De strekking is dat de VS alle hulp aan het land moet stopzetten en Afrikaners, die voornamelijk afstammen van Nederlandse kolonisten, een vluchtelingenstatus in de VS moeten kunnen krijgen.
![]()
Trump wil Afrikaners als vluchtelingen opvangen vanwege 'rassendiscriminatie'
In zijn decreet verwijst de president ook naar de genocidezaak die Zuid-Afrika tegen Israël heeft aangespannen bij het Internationaal Gerechtshof in Den Haag.nos.nl
Ja het is blijkbaar een feit dat het een grote corrupte kliek is.