Buitenlandse politiek

erka

Well-known member
En oja, die bemande missie naar Mars, als ruimtevaart en NASA en SpaceX fan ben ik helemaal voor, maar dat is nog echt wel te ingewikkeld voorlopig. Niet zozeer het stuk naar Mars en weer terug maar vooral de raket. Maar mocht Musk en Trump dat lukken, dan zit ik wel klaar hoor.

Hankie

Well-known member
Maar dat drillen, drillen, drillen en uit het klimaatakkoord stappen heb ik echt veel moeite mee.
Wacht maar, op een gegeven moment ergens de komende jaren wordt de opwarming echt onomkeerbaar en dan krijg je zulke lange periodes van droogte en hitte in de westelijke VS dat er nog veel meer onbeheesbare bosbranden ontstaan en wordt de hitte in de zomer in de hele VS ondraaglijk tenzij je in Alaska woont.
Trump is een zakenman, hij zet hoog in en gaat dan onderhandelen. Zo ook het verhaal met de NAVO, zeggen dat je eruit stapt om de andere landen te dwingen mee te betalen. Uiteindelijk komt het ongeveer in het midden uit en viert hij het als een succes.

erka

Well-known member
Trump is een zakenman, hij zet hoog in en gaat dan onderhandelen. Zo ook het verhaal met de NAVO, zeggen dat je eruit stapt om de andere landen te dwingen mee te betalen. Uiteindelijk komt het ongeveer in het midden uit en viert hij het als een succes.

Yep, in de speech zat nog wel het Panamakanaal maar geen woord meer over Groenland. Daar had ie duidelijk te hoog ingezet bij Denemarken/Europa nog voor hij begonnen was.

Een invasie in Panama zie ik wel gebeuren.

gevegt

Well-known member
Yep, in de speech zat nog wel het Panamakanaal maar geen woord meer over Groenland. Daar had ie duidelijk te hoog ingezet bij Denemarken/Europa nog voor hij begonnen was.

Een invasie in Panama zie ik wel gebeuren.
Dan valt hij indirect ook China aan.

JMD

Well-known member
Het is sowieso idioot dat een zittende of vertrekkende president ineens mensen amnestie verleent. Op die manier ga je over de rechters heen

Bovenaan