JMD
Well-known member
Dat zal Biden wel weten, anders had hij hem geen amnestie verleend...Wat heeft Fauci eigenlijk allemaal precies fout gedaan dan?
Dat zal Biden wel weten, anders had hij hem geen amnestie verleend...Wat heeft Fauci eigenlijk allemaal precies fout gedaan dan?
Het enige dat hij weet is dat Trump in staat is om een heksenjacht te beginnen op iedereen die hem tegengas heeft gegeven dus in dat opzicht lijkt het me niet onhandig maar goed, Fauci heeft dus vooralsnog niets fout gedaan.Dat zal Biden wel weten, anders had hij hem geen amnestie verleend...
Dat is Biden allang weer vergeten. Dat is wel een voordeel van hem, waarschijnlijk herinnert die straks zijn hele presidentschap niet meer.
Dat lijkt me niet meer dan normaal gezien zijn voorouders.Ojee, Musk heeft een Hitlergroet gedaan!
Om eens te meer aan te tonen dat je van iedereen wel zo'n foto/beeld kan vinden. Het is maar net waar je de aandacht aan wil geven.
Als je de bewegende beelden ziet, is het toch op zijn minst ongelukkig.Om eens te meer aan te tonen dat je van iedereen wel zo'n foto/beeld kan vinden. Het is maar net waar je de aandacht aan wil geven.
Ik heb tranen in mijn ogen.
Leuk dat de democraten weer wat gevonden hebben, dit is iets belangrijker als een armzwaai.
Waarom?Ik heb m'n rechterarm omhoog