Pascallovic
Well-known member
Als de uitslag ze dan wederom niet bevalt, komt er dan nog een 3e referendum?
De opkomst was de vorige keer gewoon goed vergeleken met gewone verkiezingen, onder alle leeftijdsgroepen. Hoogste opkomst onder jongeren in lange tijd (64%).
Als de uitslag ze dan wederom niet bevalt, komt er dan nog een 3e referendum?
Een brexit zonder overeenkomst met de
EU zal alleen gebeuren met toestemming
van het Lagerhuis,heeft premier May in
datzelfde Lagerhuis verklaard.Als haar
deal met de EU op 12 maart verworpen
wordt,krijgt het huis een dag later de
vraag voorgelegd of een no-deal brexit
werkelijkheid moet worden.
Als ook dat wordt afgewezen,volgt op
14 maart weer een cruciale stemming om
de premier te machtigen tot uitstel van
de brexit.
De stemming over de deal zoals die nu
voorligt,werd dit weekend uitgesteld
naar 12 maart.Half januari werd de deal
met grote meerderheid verworpen.
(Bron: TT)
voorstellen van 12 en 13 maart zullen verworpen worden lijkt me. Maar wat als op 14 mrt het parlement het voorstel van May om uitstel te vragen ook verworpen wordt???
En dat is dus 'no-deal' neem ik aan.Dan volgt er een automatische Brexit.
Nee wint altijd. Het is net een referendum.En dat is dus 'no-deal' neem ik aan.
Dus als ze op de 13e tegen een no-deal stemmen, maar op de 14e ook tegen verlenging stemmen, krijgen ze toch automatisch de no-deal...
Het wordt dus tijd dat het Lagerhuis eens 'ja' gaat zeggen ipv 'nee'.
Nee wint altijd. Het is net een referendum.
Interessante opmerking. Zou de uitslag 'remain' geweest zijn als de vraag was geweest: 'Moet het VK de EU verlaten?'
De opties bij het referendum waren niet "ja" of "nee", maar "remain" of "leave", dus dat gaat niet helemaal op.
https://www.ad.nl/auto/eu-snelheidsbegrenzers-verplicht-voor-alle-nieuwe-auto-s-vanaf-2022~ad323ad6/
Kan me niet voorstellen dat de Duitsers hier mee akkoord gaan...
Maar al na enkele seconden verschijnen waarschuwingssignalen op het dashboard, net zolang totdat de auto weer vertraagt tot de maximumsnelheid
Wat is het probleem? mg:
Omdat je op de DUitse autobahn op vele stukken gewoon nog ongelimiteerd hard kan rijden, en dat doen een hoop daar ook.
Dat zal dan gaan verdwijnen, want met zo'n bak aan waarschuwingslampen rijd je toch minder lekker denk ik...
Overigens zal de volgende stap dan zijn dat die optie ook gaat verdwijnen (want er staat in het artikel immers: 'in eerste instantie')
Oeps...Als er geen maximumsnelheid is, kun je toch ook niet te hard rijden?
Top geflopt, nog even geen nobelprijs voor Trump.