May heeft de stemming met 200-117 gewonnen, hierdoor blijft ze aan als premier voor minstens een jaar, tenzij ze zelf opstapt of er nieuwe verkiezingen komen die ze verliest. Maar toch is het aantal van 117 Tories die tegen haar stemmen wel een teken hoe lastig het gaat worden om welke deal dan ook er doorheen te krijgen.
De vraag is alleen: had een ander het beter gedaan?? Als een ander ineens premier is gaan er toch niet ineens meer mensen voor dat voorstel stemmen?
De vraag is alleen: had een ander het beter gedaan?? Als een ander ineens premier is gaan er toch niet ineens meer mensen voor dat voorstel stemmen?
Ach, ze zoeken het maar uit ook.
Precies. Daarom snap ik die motie van wantrouwen ook niet. Het levert idd alleen maar meer problemen op.Nee, haar eventuele opvolger had met het zelfde probleem gezeten.
Precies. Daarom snap ik die motie van wantrouwen ook niet. Het levert idd alleen maar meer problemen op.
Nee, haar eventuele opvolger had met het zelfde probleem gezeten.
Deze stemming van haar eigen partij maakt de situatie waar zij in zit alleen nog maar penibeler.
Ach, ze zoeken het maar uit ook.
Trouwens wel een unicum dat alle nog levende voormalige MP's in GB een (fel) tegenstander zijn van het hele concept van een Brexit.
Als alle ex-MP’s die nooit heel pro-EU zijn geweest dat al vinden...
Voor een deel snap ik het wel. May en de EU hebben zelf geroepen dat dit de beste deal was die er te krijgen was en dat er niet heronderhandeld kon worden. Als dat het geval is moet je hem ter stemming brengen en niet een dag vantevoren terugtrekken.Precies. Daarom snap ik die motie van wantrouwen ook niet. Het levert idd alleen maar meer problemen op.
Als ik May was was ik met opgestoken middelvinger vertrokken.