Ik zag net even de heerlijke beelden in het Lagerhuis. May wordt gewoon keihard uitgelachen.
Maak er maar 50 tot 80 van :cab:Zou May nou echt denken dat door uit te stellen er ineens wel een meerderheid komt voor deze deal?
Kralinger, heb jij enig idee hoe het qua aantal stemmen zit voor/tegen deze Brexitdeal? Ze heeft geen meerderheid voor deze deal, maar scheelt dat 10 zetels, 20 of veel meer?
Maak er maar 50 tot 80 van :cab:
Oke. Ik was even de tel kwijt...
Maar dan heeft uitstellen van die stemming dus echt helemaal geen zin. Wat verwacht ze nog te gaan behalen? Barnier geeft (terecht) aan dat de huidige deal de definitieve deal is.
Ik hoorde afgelopen week dat elke partij een afdeling heeft die zeer hard, en dan ook zeer hard, de parlementari?rs onder grote druk zetten om de 'juiste' keuze te maken. Misschien hoopt May daar op.
Zou May nou echt denken dat door uit te stellen er ineens wel een meerderheid komt voor deze deal?
Kralinger, heb jij enig idee hoe het qua aantal stemmen zit voor/tegen deze Brexitdeal? Ze heeft geen meerderheid voor deze deal, maar scheelt dat 10 zetels, 20 of veel meer?
Thanks.
Een gat van 178 dus, dat betekent dat er dus 89 (90) moeten overstappen om alsnog 'voor' als resultaat te krijgen. Mission impossible lijkt me. Of de chief whip van de Conservatives moet ineens alle conservatives tot een 'voorstem' kunnen bewegen, maar dat lijkt me niet mogelijk.
Dat laatste was toch geen nieuws? Zolang nog niet elk land de Brexit geratificeerd heeft kan Gb er inderdaad nog onderuit.May brengt het hele zwikkie niet in stemmingmg:. Ondertussen geven de polls aan dat 62% nu pro remain is en heeft GB toch de mogelijkheid om de hele Brexit eenzijdig te annuleren.
Dat laatste was toch geen nieuws? Zolang nog niet elk land de Brexit geratificeerd heeft kan Gb er inderdaad nog onderuit.
Die Schotten zijn trouwens goed genaaid met die Brexit. Bij het forum over een onafhankelijkheid heeft het merendeel alleen voor blijven gestemd i.v.m. het aanblijven binnen de EU.
Mocht er echt een harde Brexit komen voorzie ik een nieuw Schots referendum binnen een jaar.