Atreides
Well-known member
Atreides, ben jij zelf econoom?
Beetje een definitiekwestie. In de ruime interpretatie wel.
Atreides, ben jij zelf econoom?
Want?Beetje een definitiekwestie. In de ruime interpretatie wel.
Net was Edwin Timmer, journalist te Mexico, op BNR te horen vanwege een boekje dat hij geschreven heeft over de muur die Trump wil bouwen.
Hij geeft toch wel een ander beeld dan overal te horen is. Vooral het aantal migranten dat al jaren sterk daalt vertelde hij ook dat Clinton en Obama veruit het strengste waren mbt verblijven van buitenlanders in de VS.
Oei, die Timmer zal dus wel nooit aan mogen schuiven bij DWDD of Pauw ofzo.
Pffff
Dit is wel zo ontzettend kansloos. Het erge is nog, dat het geen grap van je is, maar dat je er echt overtuigd zo in staat.
Het zou mooi zijn als de talkshows over de hele breedte van het politieke spectrum eens wat verder kijken dan hun bv 'Trump is slecht' of 'lang leve Trump' of 'ZP is racisme' of 'Lang leve ZP' gedachten, en mensen van tegengestelde meningen daarover uitnodigen. Dan krijg je pas echt een mooie talkshow met echte discussie, in plaats van het navelstaren bij veel onderwerpen dat je nu bij DWDD, Pauw en Goedemorgen Nederland ziet. Een afwijkende mening komt zelden aan de orde, je kan het vaak zo al uittekenen. Waarom zit Sylvana alleen maar bij DWDD en wordt ze niet uitgenodigd bij Goedemorgen Nederland? Waarom zit bv Syp Wynia (Elsevier) altijd bij Goedemorgen Nederland en wordt hij nooit uitgenodigd bij DWDD? Dan krijg je pas echt goede discussies.
Voeg ik er nog even voor je aan toe: 'aan de andere kant weet je zeker dat die Edwin Timmer binnenkort wel bij Goedemorgen Nederland bij WNL mag aanschuiven, en daar zie je dan de gasten van Pauw en DWDD weer niet langskomen'
Het zou mooi zijn als de talkshows over de hele breedte van het politieke spectrum eens wat verder kijken dan hun bv 'Trump is slecht' of 'lang leve Trump' of 'ZP is racisme' of 'Lang leve ZP' gedachten, en mensen van tegengestelde meningen daarover uitnodigen. Dan krijg je pas echt een mooie talkshow met echte discussie, in plaats van het navelstaren bij veel onderwerpen dat je nu bij DWDD, Pauw en Goedemorgen Nederland ziet. Een afwijkende mening komt zelden aan de orde, je kan het vaak zo al uittekenen. Waarom zit Sylvana alleen maar bij DWDD en wordt ze niet uitgenodigd bij Goedemorgen Nederland? Waarom zit bv Syp Wynia (Elsevier) altijd bij Goedemorgen Nederland en wordt hij nooit uitgenodigd bij DWDD? Dan krijg je pas echt goede discussies.
Wie zegt dat ik geen eigen mening heb? Ik zie alleen in een talkshow liever een discussie dan mensen die elkaar alleen maar naar de mond praten.Waarom vorm je niet gewoon je eigen mening en boeit het je geen ene donder wat piet of jan gaat zeggen?
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij heb ik nooit kritiek gehad op Twan Huys' zijn Late Night show.Twan Huijs deed dat, toen was het nog niet goed.
Oei, die Timmer zal dus wel nooit aan mogen schuiven bij DWDD of Pauw ofzo.
Lijkt me ook niet meer dan logisch. Het ging me alleen meer over het laatste deel van je post over die Timmer, dat Clinton en Obama de strengste waren qua verblijven buitenlanders in de VS.Voor de duidelijkheid, hij veegt de vloer aan met Trump.
Lijkt me ook niet meer dan logisch. Het ging me alleen meer over het laatste deel van je post over die Timmer, dat Clinton en Obama de strengste waren qua verblijven buitenlanders in de VS.
Oei, die Timmer zal wel nooit mogen aanschuiven bij Goedemorgen Nederland van WNL.De reden was dat Clinton er een wet heeft doorgekregen dat iemand met een groene kaart na een misdrijf uit het land gezet kan worden. Zijn voorgangers durfden dat niet aan. Obama werkte de achterstand weg die zijn voorganger had laten sloffen, omdat de liberalen tegen hadden gehouden.
Trouwens komen er al decennia minder illegalen naar de VS. Trump hyped de stroom alleen voor zijn politiek.
De reden was dat Clinton er een wet heeft doorgekregen dat iemand met een groene kaart na een misdrijf uit het land gezet kan worden. Zijn voorgangers durfden dat niet aan. Obama werkte de achterstand weg die zijn voorganger had laten sloffen, omdat de liberalen tegen hadden gehouden.
Trouwens komen er al decennia minder illegalen naar de VS. Trump hyped de stroom alleen voor zijn politiek.