Blijft altijd erg makkelijk h?? Iemand de tent uitlokken en dan op het moment dat iemand emotioneel reageert zeggen 'ja, het was niet serieus'.
De originele opmerking had een humoristische insteek met een serieus randje.
Wat mij bij jou fascineert is dat je als wiskunde docent waarschijnlijk ??n van de meest intelligente forumleden bent, maar heel vaak de ondertoon mist (het JMD-tje) en soms verrassende gaten in je kennis hebt of lijkt te hebben.
Verder zijn we met zijn allen zo gewend dat de leraar 'de waarheid' vertelt dat een fout extra opvalt. Zelfs als deze fout helemaal niks met het vakgebied van deze docent te maken heeft.
Trek het je verder niet aan. Je hebt ??n van de weinige beroepen waar je duizenden mensen hebt geholpen een net iets beter leven te kunnen leiden.
Dat zal best. Maar ik heb er soms gewoon schoon genoeg van dat men hier van alles kan zeggen en dan later ineens zegt dat het niet serieus bedoeld was. Ik heb sterk het vermoeden dat in sommige gevallen een post oorspronkelijk wel serieus bedoeld was, maar als dan iemand er boos op reageert er ineens gezegd wordt dat dat toch maar een grap was.
Als we alle humoristische posten met serieuze ondertoon moeten verwijderen missen we de helft van het forum.