Maar ja, we weten hoe het gaat bij de NPO: als een moslim een aanslag pleegt dan heeft het niks met religie te maken, is het altijd een lone wolf enz.. Schiet er een gek op een moskee oid dan heeft dat direct te maken met Wilders, zijn de fascisten weer onder ons, enz.. Zelfs een aanslag aan de andere kant van de wereld (Christchurch) werd op die manier neergezet.
Niks voordeel van de twijfel, kinderen hebben daar gewoon mensen doodgeschoten en onthoofd , IS vrouwen die Yezdi vrouwen uithongeren en dan na dagen eten gaven en dat bleek dan rijst te zijn met resten van hun kinderen erin. In diverse vluchtkampen worden nu alweer mini kalifaten opgericht door die zielige vrouwen die zo graag naar Nederland willen.
Hier krijgen ze dan een mini strafje want er kan toch niets bewezen worden en dan kunnen ze hier verder gaan met hun handje op houden en hun haat richting de mensen die alles voor hun betalen.
Ik heb er wel moeite mee in het geval van kinderen. Die zie ik hetzelfde als kindsoldaten, die verdienen een tweede kans, ALTIJD.
Ook vind ik het ergens niet kunnen dat die gasten en dan heb ij het niet over de kinderen daar de beest uit lopen hangen en wij simpel zeggen opgeruimd staat netjes terwijl het Nederlandse staatburgers zijn.
Dat klopt ergens ook niet.
Daar moet door Nederland wel degelijk een stuk verantwoordelijkheid voor genomen worden. Misschien in kosten ofzo of op een andere manier, maar medeverantwoordelijk is Nederland op zijn minst.
Veel van die kinderen zijn daar geboren. Die hebben dus niet het Nederlanderschap.
Voordeel van de twijfel gebruiken we wel voor andere zaken en niet voor landverraders.
Wij kunnen daar niks doen als we de soevereiniteit van het land respecteren. We kunnen wellicht wel financieel bijdragen aan de gepaste berechting. Al weet ik niet of ophangen, steniging of de kogel extreem duur zijn.
Of gooi er een paar bommen op.
Lock him up. Trolololo:
Nou nou, niet zo rigoreus. Die dames hebben bewust gekozen zich aan te sluiten bij de vijand. Hun spijtbetuigingen en krokodilletranen doen me niks. Ze loslaten op de Nederlandse samenleving houdt een groot veiligheidsrisico in. Dus laat ze maar daar, ze wilden zo graag naar het islamitische paradijs.
Het gaat om de kinderen dipshit.
Buiten het feit om dat Syrie er niets aan kan doen