Buitenlandse politiek

Maasveld

Well-known member
Maar ja, we weten hoe het gaat bij de NPO: als een moslim een aanslag pleegt dan heeft het niks met religie te maken, is het altijd een lone wolf enz.. Schiet er een gek op een moskee oid dan heeft dat direct te maken met Wilders, zijn de fascisten weer onder ons, enz.. Zelfs een aanslag aan de andere kant van de wereld (Christchurch) werd op die manier neergezet.

Maar natuurlijk.

zwammy

Well-known member
95% van de republikeinen in de partij steunt Trump. Wederom een record gepakt door de honden op terrorist sturende president :duim:

Ska P 187

Well-known member
Niks voordeel van de twijfel, kinderen hebben daar gewoon mensen doodgeschoten en onthoofd , IS vrouwen die Yezdi vrouwen uithongeren en dan na dagen eten gaven en dat bleek dan rijst te zijn met resten van hun kinderen erin. In diverse vluchtkampen worden nu alweer mini kalifaten opgericht door die zielige vrouwen die zo graag naar Nederland willen.

Hier krijgen ze dan een mini strafje want er kan toch niets bewezen worden en dan kunnen ze hier verder gaan met hun handje op houden en hun haat richting de mensen die alles voor hun betalen.

Ik heb er wel moeite mee in het geval van kinderen. Die zie ik hetzelfde als kindsoldaten, die verdienen een tweede kans, ALTIJD.
Ook vind ik het ergens niet kunnen dat die gasten en dan heb ij het niet over de kinderen daar de beest uit lopen hangen en wij simpel zeggen opgeruimd staat netjes terwijl het Nederlandse staatburgers zijn.
Dat klopt ergens ook niet.
Daar moet door Nederland wel degelijk een stuk verantwoordelijkheid voor genomen worden. Misschien in kosten ofzo of op een andere manier, maar medeverantwoordelijk is Nederland op zijn minst.

Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Wij kunnen daar niks doen als we de soevereiniteit van het land respecteren. We kunnen wellicht wel financieel bijdragen aan de gepaste berechting. Al weet ik niet of ophangen, steniging of de kogel extreem duur zijn.

SanMark.

Well-known member
Ik heb er wel moeite mee in het geval van kinderen. Die zie ik hetzelfde als kindsoldaten, die verdienen een tweede kans, ALTIJD.
Ook vind ik het ergens niet kunnen dat die gasten en dan heb ij het niet over de kinderen daar de beest uit lopen hangen en wij simpel zeggen opgeruimd staat netjes terwijl het Nederlandse staatburgers zijn.
Dat klopt ergens ook niet.
Daar moet door Nederland wel degelijk een stuk verantwoordelijkheid voor genomen worden. Misschien in kosten ofzo of op een andere manier, maar medeverantwoordelijk is Nederland op zijn minst.

Veel van die kinderen zijn daar geboren. Die hebben dus niet het Nederlanderschap.

Voordeel van de twijfel gebruiken we wel voor andere zaken en niet voor landverraders.

Ska P 187

Well-known member
Veel van die kinderen zijn daar geboren. Die hebben dus niet het Nederlanderschap.

Voordeel van de twijfel gebruiken we wel voor andere zaken en niet voor landverraders.

Hoe weet jij zo zeker dat het geen Nederlanders betreft? Dat iemand in het buitenland geboren wordt zegt niet alles.
Dat het kinderen betreft daar stap jij lijkt het gemakkelijk overheen. Ik vind dat wel een punt al weet ik ook niet hoe of wat eerlijk gezegd. Als er familie of vrienden zijn die ze op willen vangen en ze kunnen in een soirt van programma gestopt worden om te "d?hersenspoelen" dan moet dat denk ik maar.
De ouders heb ik minder moeite mee. Die hebben bewust een keuze gemaakt.

Ska P 187

Well-known member
Wij kunnen daar niks doen als we de soevereiniteit van het land respecteren. We kunnen wellicht wel financieel bijdragen aan de gepaste berechting. Al weet ik niet of ophangen, steniging of de kogel extreem duur zijn.

De YPG heeft meerdere malen om hulp verzocht, voordat ze door het westen lees ons verraden werden.
Misschien is dat het lot wel van de Koerden, want ze zitten er geopolitiek gezien ook wel heerlijk tussenin, maar dat is een andere discussie.
Ik denk dat het voor Nederland en beetje laat is om zich te gaan verschuilen achter souvereiniteit respecteren nadat we daar hebben lopen bombarderen en met miljoenen in het wilde weg vrijheidsstrijders/ al qaeda hebben lopen steunen.

Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Die kinderen hebben ook al veel gedaan en meegemaakt. Hun enige link met de Nederlandse cultuur is dat een ouder in Nederland is geboren. Lijkt mij sowieso geen goed plan om ze bij hun familie onder te brengen. Dan plan je iemand met gif in een omgeving die de ouder het gif liet ontwikkelen om dit soort dingen te gaan ondernemen. Je bijna ze in een Chinees heropvoedkamp stoppen.

Je hebt wel gelijk dat Nederland er wat dubbel inzit. Wel bommen op Syri? plempen en invloed op het spel proberen te hebben, maar uiteindelijk verstoppertje spelen.

Mario

Well-known member
Hou ze in ieder geval daar waar ze nu zitten, als Nederland zijnde geef je dan gewoon geld om die kampen te onderhouden of iets dergelijks. Terughalen lijkt mij idd niet zo'n goed idee.
Die kinderen hebben waarschijnlijk veel meegemaakt, maar de meeste hebben Nederland nog nooit gezien. Laat ze gewoon lekker bij hun ouders blijven, in het land waar ze zijn geboren en opgegroeid.

ALenstra

Well-known member
Nou nou, niet zo rigoreus. Die dames hebben bewust gekozen zich aan te sluiten bij de vijand. Hun spijtbetuigingen en krokodilletranen doen me niks. Ze loslaten op de Nederlandse samenleving houdt een groot veiligheidsrisico in. Dus laat ze maar daar, ze wilden zo graag naar het islamitische paradijs.

U.G.

Well-known member
Lock him up. Trolololo:

Fake news ! Audio-manipulatie.

Gewoon nog 4 more years. Je kan zeggen wat je wilt maar het is me wel een figuur.

Hiervoor een saaie nepneger, nu dus een hardcore narcist maar daarna wordt het wel eens tijd voor een Italiaan hoop ik. Het liefst wel eentje uit Jersey, Long Island of gewoon old skool Brooklyn. Liotta ofzo ( met Pesci als vice-pres.)...moet ie wel stoppen met drinken, en eenmaal in the office wel weer zwaar beginnen met zuipen natuurlijk.

Ska P 187

Well-known member
Nou nou, niet zo rigoreus. Die dames hebben bewust gekozen zich aan te sluiten bij de vijand. Hun spijtbetuigingen en krokodilletranen doen me niks. Ze loslaten op de Nederlandse samenleving houdt een groot veiligheidsrisico in. Dus laat ze maar daar, ze wilden zo graag naar het islamitische paradijs.

Het gaat om de kinderen dipshit.
Buiten het feit om dat Syrie er niets aan kan doen

SanMark.

Well-known member
Het gaat om de kinderen dipshit.
Buiten het feit om dat Syrie er niets aan kan doen

Je bedoelt kinderen die mensen hebben doodgeschoten en mensen hebben onthoofd?

Plus wat ze in het dagelijkse leven in het kalifaat hebben meegemaakt ?

Zekere voor het onzekere nemen en lekker daar laten , anders komen zulk soort kinderen hier op school.

Bovenaan