Buitenlandse politiek

Eef de Kip

Well-known member
Net hoor ik dat de Ambassadeur Hoekstra vindt dat Nederland schuldig is aan de situatie in noord Syri? .

Toch mooi dat een klein land zoveel invloed heeft.:duim:

Hij had ook een uitstekend verhaal, sterk beargumenteerd en hij kwam ook bijzonder goed uit zijn woorden. Hij deed me een beetje denken aan Buma.

Atreides

Well-known member
:duim:

Zonder gezeur eruit, kijk zo kan het ook.

Wat van de Britten niet kan zeggen.

Overigens nog wel een geinige anekdote. Ik was van de winter op reis in India en ik hoorde dat er wat Britten bij de balie stonden. De Atreides natuurlijk vragen of ze aan het Brexitten waren? Antwoord 'Yeah man! get the hell out there while we still can!

Mooi.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik geloof wel in four more years! Zittende presidenten zijn toch vrij succesvol?

zwammy

Well-known member
Ik pak in ieder geval een paar dagen vrij om overal huilende mensen te volgen die het niet kunnen voorstellen dat Trump weer gewonnen heeft en dat de wereld nu echt vergaat.

Mario

Well-known member
Ik geloof wel in four more years! Zittende presidenten zijn toch vrij succesvol?

In de laatste 50 jaar zijn het alleen Ford, Carter en George Bush sr niet gelukt om herkozen te worden. Nixon moest aftreden nav Watergate.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
In de laatste 50 jaar zijn het alleen Ford, Carter en George Bush sr niet gelukt om herkozen te worden. Nixon moest aftreden nav Watergate.

En Ford was nooit gekozen als president of vice-precident, dus eigenlijk zijn het alleen Carter en Bush sr. die niet herkozen zijn.

Voor de volgende verkiezingen hangt veel af van wie de kandidaat bij de democraten wordt. Als het weer een "establishment" kandidaat zoals Clinton wordt, zijn ze bij voorbaat kansloos.

Laatst bewerkt:

Mario

Well-known member
En Ford was nooit gekozen als president of vice-precident, dus eigenlijk zijn het alleen Carder en Bush sr. die niet herkozen zijn.

Voor de volgende verkiezingen hangt veel af van wie de kandidaat bij de democraten wordt. Als het weer een "establishment" kandidaat zoals Clinton wordt, zijn ze bij voorbaat kansloos.

De democraten hebben zichzelf waarschijnlijk ook in de voet geschoten door het beginnen van een impeachment procedure richting Trump.

U.G.

Well-known member
Democraten zijn saaie sukkels.

Trump bouwt nu, as we speak, een muur gewoon midden in Amerika ;)

WASHINGTON ? President Donald Trump said Wednesday that a wall is being built in Colorado.

"And we're building a wall on the border of New Mexico. And we?re building a wall in Colorado. We?re building a beautiful wall. A big one that really works ? that you can?t get over, you can?t get under,? Trump said during a speech at the Shale Insight Conference in Pittsburgh.

Waarom bouwt ie een muur tegen z'n eigen volk en niet eentje midden in Mexico ? Mexicanen die dan over die muur zouden klimmen zijn dan nog steeds gewoon in Mexico !

Deze gozer ;) Neem tenminste dan de moeite om die zuidelijke grensstaten te onthouden, het zijn er maar 4 en zijn z? belangrijk in z'n lulverhaal. Hij heeft het zelf ooit gezegd 'm'n kiezers zullen toch altijd op mij stemmen ongeacht wat ik zeg of doe, dus..'. Maar lieg wat fatsoenlijker man.

Bovenaan