gevegt
Well-known member
Hoekstra is een held!
:duim:
Hoekstra is een held!
Net hoor ik dat de Ambassadeur Hoekstra vindt dat Nederland schuldig is aan de situatie in noord Syri? .
Toch mooi dat een klein land zoveel invloed heeft.:duim:
Dank je, dan is dat mooi een topic wat ik kan negeren.
Kortom, de Brexit van SanMark. mg:
:duim:
Zonder gezeur eruit, kijk zo kan het ook.
Die had je beter in het andere topic kunnen plaatsten.
Het zit wel diep h?? mg:
Is er nog wat te melden over Trump?
Ik geloof wel in four more years! Zittende presidenten zijn toch vrij succesvol?
In de laatste 50 jaar zijn het alleen Ford, Carter en George Bush sr niet gelukt om herkozen te worden. Nixon moest aftreden nav Watergate.
En Ford was nooit gekozen als president of vice-precident, dus eigenlijk zijn het alleen Carder en Bush sr. die niet herkozen zijn.
Voor de volgende verkiezingen hangt veel af van wie de kandidaat bij de democraten wordt. Als het weer een "establishment" kandidaat zoals Clinton wordt, zijn ze bij voorbaat kansloos.
De democraten hebben zichzelf waarschijnlijk ook in de voet geschoten door het beginnen van een impeachment procedure richting Trump.
WASHINGTON ? President Donald Trump said Wednesday that a wall is being built in Colorado.
"And we're building a wall on the border of New Mexico. And we?re building a wall in Colorado. We?re building a beautiful wall. A big one that really works ? that you can?t get over, you can?t get under,? Trump said during a speech at the Shale Insight Conference in Pittsburgh.