Buitenlandse politiek

De Wolf

Well-known member
And we're building a wall on the border of New Mexico. And we?re building a wall in Colorado. We?re building a beautiful wall. A big one that really works ? that you can?t get over, you can?t get under. And we?re building a wall in Texas. And we?re not building a wall in Kansas but they get the benefit of the walls that we just mentioned. And Louisiana's incredible

:rumcolaa:

Ska P 187

Well-known member
Ja want daar lagen hij en zijn kameraad dan in de vallei der gevallenen.
Maar Franco was gewoon een natuurlijke dood gestorven en niet van de trap gevallen of geduwd.

Ska P 187

Well-known member
Tsja verliezen is niet het sterkste punt van die Amerikanen. Hij zit er toch al een paar jaar en is nog steeds geen oorlog begonnen.
Das al heel wat voor een Amerikaans president.

Pascallovic

Well-known member
Tsja verliezen is niet het sterkste punt van die Amerikanen. Hij zit er toch al een paar jaar en is nog steeds geen oorlog begonnen.
Das al heel wat voor een Amerikaans president.
In Nederland is de media er ook niet zo goed in. Daar is ook enige teleurstelling over de dood van Al-Baghdadi want het straalt ook een beetje positief af op Trump. Dat kunnen we niet hebben natuurlijk.

JFK

Well-known member
In Nederland is de media er ook niet zo goed in. Daar is ook enige teleurstelling over de dood van Al-Baghdadi want het straalt ook een beetje positief af op Trump. Dat kunnen we niet hebben natuurlijk.

Pfff....jezus Pascallovic, doe even normaal man.

zwammy

Well-known member
Maar op geenstijl staan de bewuste stukjes nog JFK. Kun je zien waar pascallovic het over heeft. Horen we je reactie dadelijk wel, tot zo!

SanMark.

Well-known member
Het is hetzelfde verhaal met het gajes wat gevangen is bij de Koerden en Turken, al die IS wijven die terug willen komen.

Ze doen of ze het slachtoffer zijn en de Nederlandse media is een gewillig oor voor deze landverraders.

Je moet ze gewoon allemaal de kogel geven.

JMD

Well-known member
Nou wil ik ze persoonlijk nog wel het voordeel van de twijfel geven over de IS-bruiden, dat je daar over nadenkt om ze terug te laten komen, oke. (zou niet mijn keus zijn, maar dat kan ik me nog voorstellen)

Maar om over de IS-baas nog mooie woorden te (laten) spreken is echt te genant voor woorden. Maar ja, we weten hoe het gaat bij de NPO: als een moslim een aanslag pleegt dan heeft het niks met religie te maken, is het altijd een lone wolf enz.. Schiet er een gek op een moskee oid dan heeft dat direct te maken met Wilders, zijn de fascisten weer onder ons, enz.. Zelfs een aanslag aan de andere kant van de wereld (Christchurch) werd op die manier neergezet.

SanMark.

Well-known member
1 en ander staat ook in het Marrakesh akkoord, dat er niet negatief over de Islam en de migratie van Afrika naar Europa gesproken mag worden door de media.

NPO houd zich daar uitstekend aan.

SanMark.

Well-known member
Nou wil ik ze persoonlijk nog wel het voordeel van de twijfel geven over de IS-bruiden, dat je daar over nadenkt om ze terug te laten komen, oke. (zou niet mijn keus zijn, maar dat kan ik me nog voorstellen)
.

Niks voordeel van de twijfel, kinderen hebben daar gewoon mensen doodgeschoten en onthoofd , IS vrouwen die Yezdi vrouwen uithongeren en dan na dagen eten gaven en dat bleek dan rijst te zijn met resten van hun kinderen erin. In diverse vluchtkampen worden nu alweer mini kalifaten opgericht door die zielige vrouwen die zo graag naar Nederland willen.

Hier krijgen ze dan een mini strafje want er kan toch niets bewezen worden en dan kunnen ze hier verder gaan met hun handje op houden en hun haat richting de mensen die alles voor hun betalen.

Bovenaan