Europese vluchtelingen binnen het eigen continent, ik vind het geen vergelijking van wat er nu gaande is.
Waarom? Het cultuurverschil tussen Hongaren en Nederlanders was in de jaren vijftig denk ik niet veel kleiner.
En wie ben jij om dit dom en incorrect te noemen? Erka's reactie (waar jij nogal ongenuanceerd op reageerde) is hierop van toepassing, vieze vlerk.
Nou nou, bendeoorlogen, gedwongen prostitutie en verkrachtingen in het grootste asielzoekerscentrum van Duitsland. Dan is het wel mooi om te zien dat het grootste azc hie r komt in Havana aan de Waal.
Nou nou, bendeoorlogen, gedwongen prostitutie en verkrachtingen in het grootste asielzoekerscentrum van Duitsland. Dan is het wel mooi om te zien dat het grootste azc hie r komt in Havana aan de Waal.
AD.nl staat het vast nog wel op de voorpagina.Linkje ?
Ik vind het opvallend dat de bende oorlogen in dat kamp gaan tussen Albanezen en Eritre?rs. Nou heb ik misschien wat gemist maar is er een zodanige oorlogssituatie in Albani? dat de Albanezen massaal deze kant op vluchten?
In Groningen komt er een in een leegstaand kantoorpand op de hoek bij het ziekenhuis. Wel zo handig
Wat ben ik blij dat we van die dikke speknek van Bruls af zijn.Nou nou, bendeoorlogen, gedwongen prostitutie en verkrachtingen in het grootste asielzoekerscentrum van Duitsland. Dan is het wel mooi om te zien dat het grootste azc hie r komt in Havana aan de Waal.