Buitenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shayman

New member
En wie ben jij om dit dom en incorrect te noemen? Erka's reactie (waar jij nogal ongenuanceerd op reageerde) is hierop van toepassing, vieze vlerk.

Ben je weggelopen uit een Bassie en Adriaan film?

Nederlanders vluchten niet en masse weg naar Noord-Amerika tijdens WOII maar emigreerden daarna wat van beide kanten ook werd gestimuleerd omdat die mensen pioniers waren die wat toevoegden dus voor de laatste keer: Er was geen grote groep vluchtelingen uit Nederland tijdens WOII en daar werd ook niet op gedoeld.

Overigens is Nuance zelfs mijn 2e doopnaam dus daar kan iemand zich echt niet aan storen, dat geloof ik gewoon niet!

zwammy

Well-known member
Nou nou, bendeoorlogen, gedwongen prostitutie en verkrachtingen in het grootste asielzoekerscentrum van Duitsland. Dan is het wel mooi om te zien dat het grootste azc hie r komt in Havana aan de Waal.

Max

Administrator
Forumleiding
Nou nou, bendeoorlogen, gedwongen prostitutie en verkrachtingen in het grootste asielzoekerscentrum van Duitsland. Dan is het wel mooi om te zien dat het grootste azc hie r komt in Havana aan de Waal.

Gelukkig hebben ze vooralsnog in Amsterdam niet gekozen voor de voormalig gevangenis bij mij om de hoek, maar voor een sporthal in Nieuw West en mikken ze op leegstaande kantoorpanden. Al moet ik zeggen dat ik van de asielzoekers de vorige keer weinig last heb gehad, maar dat waren er volgens mij toen ook niet zo heel veel. Het zou best nog wel eens kunnen dat het een van mijn gebruikte argumenten was waarmee ik mijn WOZ waarde behoorlijk omlaag heb gekregen. Van de winteropvang voor zwervers daar merkte je meer van. Wazige figuren die compleet de weg kwijt zijn die in moeilijk verstaanbaar Engels de weg vragen naar de winteropvang. Zwervers die vlak voor de uiterste tijd nog even een lift op de fiets nodig hebben om op tijd binnen te komen. Dat vind ik overigens niet heel erg een issue. Wel dat de straat meer vervuild is doordat vuilnis wordt uitgeplozen. Maar goed, we hebben eind dit jaar eindelijk afvalcontainers, dus dan behoort dat ook tot het verleden.

Verder heeft Amsterdam gelukkig niet de ambitie om de barmhartigste te zijn. Ik geloof dat Havanna aan de Waal voor 3.000-3.500 vluchtelingen gaat en Amsterdam houdt het vooralsnog op 1.500 vluchtelingen.

erka

Well-known member
In Groningen komt er een in een leegstaand kantoorpand op de hoek bij het ziekenhuis. Wel zo handig

zwammy

Well-known member
Zolang het kleinschalig is valt het misschien nog wel mee. Maar 3000 bij elkaar gooien is natuurlijk niet heel slim. Maar goed, volgens de kamer komen er hier geen gevaren.

Keyser S?ze

New member
Ik vind het opvallend dat de bende oorlogen in dat kamp gaan tussen Albanezen en Eritre?rs. Nou heb ik misschien wat gemist maar is er een zodanige oorlogssituatie in Albani? dat de Albanezen massaal deze kant op vluchten?

Eef de Kip

Well-known member
Ik vind het opvallend dat de bende oorlogen in dat kamp gaan tussen Albanezen en Eritre?rs. Nou heb ik misschien wat gemist maar is er een zodanige oorlogssituatie in Albani? dat de Albanezen massaal deze kant op vluchten?

Huh, het zullen toch geen economische gelukszoekers zijn? Dat weiger ik nl te geloven.

Maasveld

Well-known member
Wat ben ik blij dat we van die dikke speknek van Bruls af zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan