Buitenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ska P 187

Well-known member
[SUP][/SUP]http://www.volkskrant.nl/buitenland/opgerolde-terroristencel-plande-aanslag-op-vaticaan~a3978263/

En dat dan financieren van voor een groot deel moslims half of heel dood over de grens/zee smokkelen, nee daar heeft allah natuurlijk geen enkel probleem mee. Die gasten zijn niet alleen moreel de weg kwijt, ze kennen geen schaamte. Iets dat ze nog gevaarlijker maakt. Vooral het laatste zinnetje baart me zorgen. Ze zijn er voor de mensen die de overtocht maken en volgens mij is overal ter wereld de ene dienst de andere waard. Doet me aan Hezbollah denken in Libanon, die zorgen voor hun mensen en daarmee een ijzersterke basis hebben opgebouwd. Scarry shit allemaal.
Het is wachten op de dag dat IS vanuit Libie een cruise schip kaapt of de grond in boort.
 

zwammy

Well-known member
Goed, als we worden opgeblazen hier heb ik in ieder geval wel van het leven genoten.
 

zwammy

Well-known member
Ja ok?, als ik word opgeblazen.

De wereld is te verrot om daar over na te gaan denken, ga ik dus ook niet doen.
 

De Wolf

Well-known member
Wat ze niet doen voor 36 maagden. Maar ze hebben wel meer hersenspinsels
SmileySmoke.gif
 

Mario

Well-known member
Heftig weer die aardbeving in Nepal, zoveel doden en veel historische gebouwen vernietigd. Ook doden op de Mount Everest, en zelfs in Tibet.
 

gevegt

Well-known member
Binnen 24 uur sturen we een reddingsteam naar de andere kant van de wereld, terwijl we alle manschappen nodig hebben om Europa dicht te timmeren voor gelukszoekers.
Dat kost weer miljoenen waar we niets aan hebben.
 

De Groene Scout

Well-known member
Hoezo, zieke geest.

Baby op foto met pistool, granaat ?n IS-boodschap

Een foto van een slapende baby met een pistool, granaat en een geboortecertificaat van IS werd verspreid via Twitter door Abu Ward Al-Raqqawi. Onder het beeld staat de naam van het kind, Jrah en die van zijn vader en moeder, samen met een niet mis te verstane boodschap: 'Dit kind vormt een risico voor jullie, niet voor ons'.
Het is niet de eerste keer dat een gelijkaardige foto via sociale media verspreid wordt. Of het beeld daadwerkelijk door IS op het internet gepost werd, is (nog) niet duidelijk. In september vorig jaar zorgde een foto van een kind met wapens en een vlag van IS ook al voor verontwaardiging.
De foto: http://www.tubantia.nl/polopoly_fs/...rivatives/landscape_800_600/image-4885590.jpg
 

JFK

Well-known member
Waarom kan Nederland niet gewoon zeggen:"wat er in 1915 was gebeurd is genocide"
Waarom moeten we rekening houden met Turkije omdat die zich nogal spastisch opstelt inzake de volkerenmoord in Armeni??
 

Max

Administrator
Forumleiding
Geen idee. Laten we net als zo vaak onze Oosterburen volgen en de Armeense genocide erkennen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Blijken dus ook gewoon de Chinezen van Europa te zijn. Een beetje de Turken nadoen.
 

zwammy

Well-known member
Sowieso vreemd om daar een andere bewoording voor te geven terwijl in de wet al is vastgelegd dat het een genocide is
 

gevegt

Well-known member
Het economisch belang is te groot en het is een NAVO land.
Vooral dat eerste is de laatste tien jaar de reden.
 

Ska P 187

Well-known member
Volgens mij is ontkenning van de genocide voor alle Turkse partijen een probleem.
Heeft Nederland de genocide eigenlijk wel erkend? Niet dus lees ik uit de reactie van Max.
Bloedbroeders was een mooie serie over dit onderwerp overigens.
 

gevegt

Well-known member
De Tweede Kamer heeft tien jaar geleden met meerderheid voor gestemd dat het genocide is. De regering heeft dat nog nooit overgenomen.
 

De Wolf

Well-known member
Ik snap niet wat er moeilijk aan is. De genocide van ongeveer 70 jaar geleden ontkennen is zelfs strafbaar.
 

erka

Well-known member
Erdogan is vooral bezig het land terug te gooien naar voor de tijd van Ataturk.

Dit. Of het nou wel of geen genocide is, is een semantische discussie.

Beter gaat Europa eens opletten wat er NU in Turkije, of moet ik zeggen het Tweede Ottomaanse Rijk, gebeurt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan