Buitenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Batigoal

Well-known member
En op hetzelfde moment als het incident op Times Squares gebeurt exact hetzelfde iets verderop op Staten Island met vooralsnog 2 doden tot gevolg. Lijkt me erg toevallig.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zusje van mn schoonzus zat er vorige week nog. Komt wel erg dichtbij zo....

Een collega vorige maand nog en een goede vriend gaat begin volgende maand.

En op hetzelfde moment als het incident op Times Squares gebeurt exact hetzelfde iets verderop op Staten Island met vooralsnog 2 doden tot gevolg. Lijkt me erg toevallig.

Dat kunnen wij dan inderdaad wel uitsluiten.
 

Ceephax

New member
Een dode en dertien gewonden tot nu toe. Bestuurder van auto is aangehouden. Politie gaat vooralsnog uit van ongeluk.

Hele straat ligt vol met mensen..... Bovendien werd hij wel erg hardhandig opgepakt voor iemand die een ongeluk heeft veroorzaakt. :cab:
 

zwammy

Well-known member
In Milaan ook iemand met een psychose, zag het trouwens niet eens op teletekst staan. Toevallig het nieuws van 23.00 aanstaan.
 

zwammy

Well-known member
Dus eerst bakken met geld minder betalen en als er een President komt die daar vraagtekens bij zet hebben we opeens Amerika niet meer nodig :D
 

Ska P 187

Well-known member
Dat zegt ze helemaal niet, maar goed.
Het wordt tijd dat Europa zelf zijn boontjes gaat doppen, de NATO lijkt steeds meer achterhaald en Europa steeds belangrijker.
 

Fenerium

Member
Ben vaker in Suriname geweest dan elders, het is een prachtig land alleen merk je wel dat het langzaam transformeert in een bananenrepubliek. Marlon legt het uit. Een nuchtere gozer die zich niet voor niets druk maakt, het heikel punt zit em echter in zijn bijgeloof betreft de Bijbel en de eventuele straf van God als je het waagt tegen Isra?l te zijn. Dat nemen we graag met een korreltje zout. Ik zou Suriname eerder als een gezegend land defini?ren omdat het een fantastische natuur heeft. De huidige ontwikkelingen zijn geen straf van God maar worden veroorzaakt door de werkschuwe bevolking en door visieloze mensen in de regering.

 
Laatst bewerkt:

Ska P 187

Well-known member
Mocht ik ooit geld hebben om vrij te investeren, dan koop ik een mooi stuk grond in Suriname. Voor het geval de pleuris echt uitbreekt aan deze kant van de oceaan.
Lijkt me sowieso een mooi land.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan