Dat weet ik ja. De vraag was dan ook meer hoe zij dan onderzoek doen.En de VS, Rusland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk en China hebben begin jaren 90 een verdrag gesloten om te stoppen met alle kernproeven, ook ondergrondse. Bovengronds was al langer verboden, maar Frankrijk hield zich daar lang niet aan (Mururoa). Boeven.
Dat lijkt me dan ook ja. Hoe ben je dan alleen 100% zeker dat dat ding in het echt ook doet wat je simuleert, vraag ik me af. Maar goed, laten we hopen dat men er nooit achterkomt of het ook werkt in het echt, want dan heeft men ze niet gebruikt.Ik denk dat zij het met computersimulaties kunnen nabootsen.
Dat weet ik ja. Maar ik neem niet aan dat die nog steeds dezelfde atoomtechnologie hebben als in de jaren 60 (toen ze die testen en masse deden).
Rusland schijnt de FOAB te hebben. 4x zo krachtig als de MOAB.
Grappig, precies hetzelfde gebeurde met de Tsar Bomba vroeger.
Het is wel een totaal ander type bom. Die van de russen werkt met brandstof.Rusland schijnt de FOAB te hebben. 4x zo krachtig als de MOAB.
Je kan van die Russen zeggen wat je wil, maar hun oorlogstech hebben ze toch aardig voor elkaar.
Ik verwacht alleen niet dat ze Noord Korea aanvallen. Dan had men dit al lang gedaan.
De kans is gewoon groot dat er een bom op Zuid Korea gegooid wordt.
En wanneer ze nu een aanval zouden doen op de nucleaire installaties alleen (als dit mogelijk is), zou noord Korea dan wel de ballen hebben om de buren aan te vallen?
Jij denkt toch niet dat ze de westkust van de USA kunnen bereiken of wel?
Japan wordt al moeilijk zat om een beetje precies te bereiken en dan hebben we het niet over atoombommen maar scudrakketjes.
Het enige wat ze nu nog kunnen doen met die half gare atoombom van ze is een tunnel graven een m onder Seoul ofzo leggen, maar zelfs dat is nog maar de vraag.
Seoul lijkt me overigens sowieso het sjakie, want dat is gewoon binnen bereik van artillerie dacht ik een daar hebben ze zat van. Al schiet een stuk of 30 van die MOAB`s nog wel op qua opruimen misschien.
Die lopen zo ver achter op de Amerikanen.
Die atoombom is het probleem niet, die krijgen ze de lucht nog niet in. Ik denk dat het nu of nooit is.
3500 km-bereik is al getest en kunnen ze lanceren. De volgende KN's ( want het zijn dus echt niet alleen scuds, deze kunnen kernkoppen dragen ) die ze gaan testen overschrijden de 10000 km.