Hoeveel kost dat?
Misschien na?ef, maar waarom zou Noord Korea geen atoomproef mogen doen?
Dat ben ik met je eens. Aan de andere kant is het een soevereine staat die zich niet hoeft te houden aan de westerse waarden.Omdat we iemand die nog minder spoort dan de rest van alle wereldleiders bij elkaar niet zo heel erg kunnen vertrouwen?
Ik heb geen idee wat Trump zich tegenwoordig in zijn oor laat fluisteren. Zie de raketaanval van Syri? een dikke week geleden.
Ik had die bewijzen wel eens willen zien. Ik geloof er niets van dat assad erachter zat.
Ik heb meer een gevoel dat dit een signaal aan de Chinezen was waar hij toevallig op dat moment om de tafel ging en om van het gezeik af te zijn dat hij een bitch van Poetin is dan daadwerkelijk iets anders.
De enige die er mee geholpen lijken is die terreurgroep waarvan ik de naam altijd verkeerd schrijf. Al qaida ofzo.
Aan China en Rusland. De yanks lijken gewoon hun onderhandelingspositie te willen oppimpen. Niks mis mee. Korea valt ie never nooit aan.
Al was het maar omdat niemand het zeker weet of zij de Westkust al kunnen bereiken of niet. En daarnaast is het say bye bye Seoul ( dat zit praktisch op granaatwerpers-afstand ) en weet ik hoeveel Japanse steden. Dit is iig een jongen die buiten zijn grenzen kan terugslaan.
Dat is ook mijn gedachte. Maar wat is het wisselgeld dan?Noord-Korea is onvoorspelbaar. Ik denk dat de VS de druk militair enorm opvoeren en dat Noord-Korea uiteindelijk zal worden overgenomen door China.
Dat weet ik allemaal. De vraag is waarom N-K niet in de aanval zou gaan.
Trump valt Korea nooit aan schreef ik.
Aan China en Rusland. De yanks lijken gewoon hun onderhandelingspositie te willen oppimpen. Niks mis mee. Korea valt ie never nooit aan.
Al was het maar omdat niemand het zeker weet of zij de Westkust al kunnen bereiken of niet. En daarnaast is het say bye bye Seoul ( dat zit praktisch op granaatwerpers-afstand ) en weet ik hoeveel Japanse steden. Dit is iig een jongen die buiten zijn grenzen kan terugslaan.
Misschien na?ef, maar waarom zou Noord Korea geen atoomproef mogen doen?
Die hebben hun testjes al gedaan lijkt me.
Die hebben meer dan genoeg testen gedaan.