SanMark.
Well-known member
Als ze wat minder nauw gaan kijken misschien.
Als woordgrap vind ik deze zeer mooi.:duim:
Als ze wat minder nauw gaan kijken misschien.
Ik hoop niet dat het een NOS-deskundige is, die zijn vandaag al flink nat gegaan met een deskundige die beweerde dat de burgemeester die die bijeenkomst van Eritreers verbood juridisch geen poot had om op te staan. De rechter zag dat toch anders.Volgens een Korea deskundigen is het alweer kwart over 12. Noord korea kernwapens laten ontwikkelen en nu beginnen over de toon van Trump, tsja.
@sanmark. Dank u :duim:
Ik hoop niet dat het een NOS-deskundige is, die zijn vandaag al flink nat gegaan met een deskundige die beweerde dat de burgemeester die die bijeenkomst van Eritreers verbood juridisch geen poot had om op te staan. De rechter zag dat toch anders.
Gisteravond ook al. NOS Journaal dat niet bepaald neutraal berichtte over deze bijeenkomst, toegeven aan de druk van tegenstanders, dat soort kreten.
Als Noord Korea toch een test gaat doen, mogen we kopen dat China ingrijpt. Dan is een eventueel conflict nog beheersbaar.
Ik hoop niet dat het een NOS-deskundige is, die zijn vandaag al flink nat gegaan met een deskundige die beweerde dat de burgemeester die die bijeenkomst van Eritreers verbood juridisch geen poot had om op te staan. De rechter zag dat toch anders.
Als Noord Korea toch een test gaat doen, mogen we kopen dat China ingrijpt. Dan is een eventueel conflict nog beheersbaar.
Geen idee, maar het lijkt mij dat China geen westers geori?nteerd land als buur wil hebben.Hoeveel kost dat?
Ik acht zelfs Trump niet zo gek dat hij in Noord-Korea ingrijpt zonder eerst daarover een deal met China te sluiten.
Geen idee, maar het lijkt mij dat China geen westers geori?nteerd land als buur wil hebben.
Alleen India. Jij denkt dat ze zullen toestaan dat het er meer worden?Die hebben ze al genoeg. India bijvoorbeeld. En vlakbij Zuid-Korea, Taiwan en Japan.
Alleen India. Jij denkt dat ze zullen toestaan dat het er meer worden?
Dat weet ik niet. Ze halen wel alle grondstoffen uit de grond om er zelf beter van te worden.China heeft ook helemaal de buik vol van Noord-Korea.
Gisteravond ook al. NOS Journaal dat niet bepaald neutraal berichtte over deze bijeenkomst, toegeven aan de druk van tegenstanders, dat soort kreten.