Weg ermee, vergunning intrekken en het eerste beste vliegtuig terug naar waar ze vandaan komen.
Help de mensen die het ECHT nodig hebben en niet deze idioten.
Als je van Hamburg naar Bremen reist ben je toch al voor gemeenschap verloren.En gisternacht iemand die met een mes reizigers aanviel in een trein van Hamburg naar Bremen.
Ik begreep al dat de dader al een geweldsdelict had gepleegd. Hoezo gaan we asielzoekers heel veel kansen geven? Er zijn genoeg hulpbehoevenden die niet de behoefte hebben om geweldsdelicten te plegen.
De fik er in!Weg ermee, vergunning intrekken en het eerste beste vliegtuig terug naar waar ze vandaan komen.
Help de mensen die het ECHT nodig hebben en niet deze idioten.
Het is allemaal in het zuiden (Bayern met name), is dat nog toeval?
Geen idee. Misschien dat daar meer psychiatrische ziekenhuizen staan?Het is allemaal in het zuiden (Bayern met name), is dat nog toeval?
In die deelstaat zijn volgens mij relatief veel migranten en vluchtelingen opgevangen, in tegenstelling tot het tamelijk xenofobe gebied van de voormalige DDR.Het is allemaal in het zuiden (Bayern met name), is dat nog toeval?
In die deelstaat zijn volgens mij relatief veel migranten en vluchtelingen opgevangen, in tegenstelling tot het tamelijk xenofobe gebied van de voormalige DDR.
En zou het toeval zijn dat het voornamelijk islamitische vluchtelingen zijn ?