Schijnen neonazis te zijn , nog niet bevestigd.
Schijnen neonazis te zijn , nog niet bevestigd.
Ik heb zomaar het idee dat er sinds 2015 toch wel weer een stijgende trend is waar te nemen.Afgelopen 15 jaar is het terrorisme met 2/3 afgenomen, vreemd dat niemand dat weet.
Volgens ooggetuigen zouden de daders "schijtbuitenlanders" en "ik ben duitser" geroepen hebben.
Ik heb zomaar het idee dat er sinds 2015 toch wel weer een stijgende trend is waar te nemen.
Verschil is dat het terrorisme van vroeger veel lokaler was en we daar hier vaak de schouders over op konden halen.Die deskundige rekende allerlei sommen voor, nou ben ik niet een reken wonder maar de conclusie van hem was:
We denken dat het weer toeneemt maar het neemt af.
Verschil is dat het terrorisme van vroeger veel lokaler was en we daar hier vaak de schouders over op konden halen.
Klopt, hij haalde bv de RAF aan, we berichten er toen over in de Nederlandse pers maar eigenlijk stonden we er niet al te veel bij stil.
Overigens staan we ook niet lang stil bij een bomaanslag in Bagdad met 200 doden terwijl de gebeurtenis in Nice op FB weer de Franse vlag liet wapperen op profielfoto's.
ETA en IRA konden er ook wat van maar het verschil is dat die aanslagen niet tegen ons gericht waren. Moslim extremisten willen alle anders denkenden dood hebben waar wij toevallig allemaal wel bij horen, vandaar dat we het ons wat meer aantrekken vooral nu het om de hoek gebeurd.