Buitenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Keyser S?ze

New member
Wat een lulverhaal van die Duitse arts. Als je niet wil dat je pootjes bevriezen moet je niet in de winter door de Balkan gaan lopen maar lekker in Griekenland blijven.

ALenstra

Well-known member
Je kan toch niet verwachten dat men een gigantische stroom aan mensen goed kan helpen in goede omstandigheden. Het is improviseren.

inhethoekje

Active member
Verteld die arts ook waar die kinderen heen gaan?
Las van de week een artikel dat er 10.000 kinderen worden vermist, het gros zit dan wel bij familie wat niet is gemeld maar een groot aantal is ook opgehaald door pedo's (zo noem ik gasten die met kinderen trouwen uit geloofsovertuiging) en pooiers.

zwammy

Well-known member
Ja, maar die zullen wel door Farage opgejut zijn volgens Guy. Iedereen slaapt immers in een Europa pyjama.

Batigoal

Well-known member
Er is vanavond een aanslag gepleegd in Ankara met tientallen doden tot gevolg. Waarschijnlijk het werk van Koerden. Dat geeft Erdogan nog meer munitie om die oorlog op te schalen.

zwammy

Well-known member
Op het nieuws zeiden ze nog IS. Geeft Turkije zelf aan dat het de Koerden waren? Zou Erdogan wel beter uitkomen.

Batigoal

Well-known member
Op het nieuws zeiden ze nog IS. Geeft Turkije zelf aan dat het de Koerden waren? Zou Erdogan wel beter uitkomen.

Zeker is niets natuurlijk, maar na de aanvallen van Turkije de afgelopen tijd zou dat goed kunnen. Reuters overigens noemt zowel IS als de PKK. Maar met het sturen van de eigen mediakanalen door de Turkse regering zullen de Koerden wel aangewezen als daders.

zwammy

Well-known member
Dat weet ik zo niet. Een paar maand geleden?
Is de belegering van dat stadje in Turkije eigenlijk al voorbij?

Nee, die was van IS. Volgens mij zijn de koerden alleen bezig in hun eigen regio, die zullen niet zo snel aanslagen plegen in Ankara of Istanbul.

gevegt

Well-known member
Nee, die was van IS. Volgens mij zijn de koerden alleen bezig in hun eigen regio, die zullen niet zo snel aanslagen plegen in Ankara of Istanbul.

Er was een tijdje geleden een stadje in Turkije waar de Turken de Koerden aan het uithongeren waren.

In die regio maakt Turkije zich trouwens niet erg druk meer om IS sinds wij er twee F16 precisie bombardementen laten uitvoeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan