Lijkt me wel wat voor dvk die man.Iets ongenuanceerds roepen zonder dat daar sancties tegenover staan; het lijkt me dat deze imam zich keurig heeft aangepast.
Lijkt me wel wat voor dvk die man.Iets ongenuanceerds roepen zonder dat daar sancties tegenover staan; het lijkt me dat deze imam zich keurig heeft aangepast.
Dan leef jij je te weinig in in de cultuur van die Imam. Die Imam is gewend dat er sancties staan op het verkondigen van zijn mening tegen de heersende cultuur.
Die kan zo op een tegeltje.
Daar is het Kanaal te smal voor.Of ze allemaal op de boot neerzetten en netjes weer afzetten in Libi?.
Jeetje, 200 man die het hekwerk vernielen en daarna de boot opkomen in Calais.
Zo'n all you can eat formule dus?Zo te zien hebben zij wel genoeg eten.
Zo te zien hebben ze er zelf om gevraagd.
Zo te zien hebben ze er zelf om gevraagd.
In het westen van Zweden is vandaag een jonge vrouw die in een opvang werkte om het leven gekomen door toedoen van een alleenstaande minderjarige asielzoeker. De jongen slachtte haar af met een mes.
Volgens de Zweedse Local is het 22-jarige slachtoffer nog afgevoerd naar een ziekenhuis, maar dat mocht niet meer baten. De steekpartij gebeurde in de plaats M?lndal. Na de aanval werd de vluchteling vastgehouden door medebewoners van het azc, totdat agenten hem konden inrekenen.
De politie heeft de identiteit noch de nationaliteit van de ontheemde moordenaar vrijgegeven. In het opvangcentrum wonen jongeren van 14 tot 17 jaar oud.