Buitenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwammy

Well-known member
Gelukkig, dadelijk zou het aan de groep vluchtelingen/moslims liggen:

Volgens een Keulse imam zijn de aanrandingen tijdens oudjaar in Keulen de schuld van de vrouwen zelf. Ze droegen die avond namelijk parfum.


Ook vindt imam Sami Abu Yusuf niet verwonderlijk dat de vrouwen zijn aangevallen en betast vanwege hun kleding. "De gebeurtenissen van oudejaarsavond waren de meisjes hun eigen schuld, omdat ze halfnaakt waren en parfum op hadden", aldus de islamitische geestelijke tegen het Russische REN.TV.

De salafistische prediker benadrukt dat het "olie op het vuur is" om je zo te kleden en dan ook nog parfum te dragen. Het aantal aangiftes loopt op tot boven de 800, waarvan er ruim 500 voor seksueel geweld tegen de Keulse vrouwen
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je mag je mening toch wel verkondigen in het vrije westen of?

Dan leef jij je te weinig in in de cultuur van die Imam. Die Imam is gewend dat er sancties staan op het verkondigen van zijn mening tegen de heersende cultuur.
 

zwammy

Well-known member
Je mag je mening toch wel verkondigen in het vrije westen of?

Van mij wel. Maar hij moet er niet van staan te kijken dat wanneer er toevallig een verboden uitspraak van hem is hij opgepakt en gedeporteerd word, tenminste als de duitsers nog weten hoe ze dat precies deden
 

Ska P 187

Well-known member
Dan leef jij je te weinig in in de cultuur van die Imam. Die Imam is gewend dat er sancties staan op het verkondigen van zijn mening tegen de heersende cultuur.

Maar ik leef in het vrije westen en daar mag iedereen zijn/haar mening geven, toch?
 

Batigoal

Well-known member
Iets ongenuanceerds roepen zonder dat daar sancties tegenover staan; het lijkt me dat deze imam zich keurig heeft aangepast.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan